♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Anna Algotsson - 14 februari 2011 22:33

Mysit..

vi somnade verkligen i soffan alla 3

till någon kass film på tv4 film... haha

      we are falimyyy lalala  

Av Anna Algotsson - 14 februari 2011 20:19

  Alla hjärtans dag..  

kärlekens dag, japp den är överskattad

men ändå kände jag mig extra kär idag..

har haft en bra dag trors omständigheterna!

Jag o min älskling kollade ett ap-snyggt hus i bosnäs

tyckte det var för långt ut i vichan bara annars hade vi nog köpt de!

 

(söt bild från annan blogg)

lagade min favorit mat köttfärsås o spagetti

till efterätt kesella vanilj o hallon.. pröva! gottgott

  Nu är jag bara sååååå mätt o trött..

har städat lite, tvättat o som sagt lagat mat o diskat, de tar på en!

hunden vill la snart ut o de finns mer o göra, ska no krypa ner i soffan

mikael har redan slumrat till där.. sötis!

Träffade mina barnsomsvänner Frida o Sofia idag med så glad o se dom  

Av Anna Algotsson - 14 februari 2011 10:56

hej bajs-morgon! Jag var på världens bästa humör idag måste jag säga men då menar jag det jag skriver med, VAR.. Det gick snabbt över! Jag är såå kär idag det känns verkligen att alla hjärtans dag är här<3 kolla min alla hjärtans dag present haha.. Jobbet krånglar mer o mer, nu ska jag till gånghester 2 ggr per dag utan bil o körkort, varför börja ställa till det nu när man är känslig o gravid? Ja orkar inte med sånt nu! Jag har ju ingen tid alls efter jobbet nu o fixa teorin på skit-skolan heller.. Tack för en fin alla hjärtans dag typ!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards