♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Anna Algotsson - 16 februari 2011 21:54

jag är så trött nu va..

garderob efterlyses allt i storlek Large..

nemen så känns det typ, ja är så svullen o vill bara gå i mjukisar nu!

känner ni igen er, ni som gått gravida?

sitter här i köket o just tvättat fejset o tankar 2 1/2 men till oss

hoppas ngt är nere till ikväll!

  Frågan var vad jag använde för ansiktsprodukter nu, svaret var:

 

just nu dessa.. får se om min för närvarande tråkiga hy blir skinande hähä

Av Anna Algotsson - 16 februari 2011 21:03

 

Love is in the air

Av Anna Algotsson - 16 februari 2011 20:58

Haha sikken smart.. baby-stol man kan ha med i fickan!

 

Av Anna Algotsson - 16 februari 2011 20:47

Nu är jag i bajs o kiss åldern igen!

BAJS för denna dagen

jobbade halv 8 till 5 mer än en timma längre än ja e van vid..

de kändes som ja aldrig fick en lugn stund idag!

Mådde verkligen piss hela dagen men ja e bra på att hålla masken.. TUR!

Ibland önskade ja att en lastbil kunde köra över mig

då hade jag iallafall fått komma till sjukhuset o sova!


Magen har krampat något otroligt o revbenen gör ONT

huvudet bara sprängs o antar att jag har järnbrist, inväntar svar från BM


snyway, killen hämtade mej på jobbet vid 5   

efter det blev det spice N rice.. nudlar o kyckling så gott va!

Ja blev spyfärdig o va tvungen att lägga mej o deppa

mikael va söt o gick o köpte depp-godis till sin tjej hihi

 

Lite saker med järn i MÅSTE börja äta mer sånt.. bläääää  


jag har sån osis med..

ja sålde mitt gammla bruna löshår för ja tänkte ja kunde betala mitt nya me dom pengarna bara som en smart grej.. la ut de as billigt bara för att

skickade det i ett brev me 4 frimärken o va nöjd, gissa vad?

hon har inte fått brevet o jag skickade det i söndags...

vad f****n

så fort jag ska göra någonting ja tycker är smart går det åt *****

Av Anna Algotsson - 16 februari 2011 13:03

guud vad jag längtar efter våren nu! Kunna gå ut o gå lite o mysa! Solen är saknad, även min häst dulcie henne skulle jag vilja ha o åka till efter jobbet! Mysspys..

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards