♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Anna Algotsson - 19 februari 2011 23:44

Vi var hemma hos mickes kompisar på förfest

jätte trevlgt att träffa dom igen.. var ju ett tag sen

 

Av Anna Algotsson - 19 februari 2011 17:34

Mums lagade barnmat idag det är så gott!

  köpte 2 fina klänningar idag med.. en s o en m :)  

Av Anna Algotsson - 19 februari 2011 16:44

denna dagen är ju fantastisk..

hoppas ingen förstör den för jag känner mej jätte glad!

     

Av Anna Algotsson - 19 februari 2011 16:33

UNDERBARA DAG!

Vi började med en ordentlig frulle till en bra film

  körde vovven till mormor för en shoppingtur i knalleland

  sötnos  

vi hittade lite utav varje faktiskt..

    baby kläder... mjukis   jeans-skjorta till mig   lite av varje som sagt

 

det var så mysit.. sen körde jag o pappa adam till knalleland o lite så

nu ska jag laga mat

fy vilket bra väder LOVELYYY

Av Anna Algotsson - 19 februari 2011 11:43

Kollade på denna filmen just

gud va söt, världens sötaste barn får dom ta över ifrån att deras vänner om kommit i en olycka...

sevärd!

 

Av Anna Algotsson - 19 februari 2011 02:34

detta håret till jag ha tillbaka sen när ja e mamma :)

 
Av Anna Algotsson - 19 februari 2011 01:13

 

Längtar till man är mer gravid

nu känner man sig mest svullen,trött o grinig!

vill att det ska synas riktigt o att det sen ska gå ganska fort

läste att man kunde skynda på det hela genom att göra mkt o träna

så att dagarna går o att man är vältränad när det väl gäller   

det var nog bara o glömma, ja är trött o lat just nu fast försöker stå i!

idag fick man ju mycket gjort ändå

jag tvättade lite,lagade mat,diskade

medans mikael vek in tvätten     Jag skulle vilja ha sånna goa puffar vi har på jobbet, perfekt slö-säck  

 

lite veckert väder UTAN halka önskas med, annars är jag nöjd!

föresten ngn som vill ha lite kläder? inget passar känns det som!

 

en vacker dag påväg hem ifrån jobbet  

Av Anna Algotsson - 19 februari 2011 01:11

Litet tips för o lindra detdär nedrans sötsuget man kan få:

gör en god fruktsallad till efterätt!

borsta tänderna efter maten!

ta ett tuggumi efter maten


SÅ GJORDE JAG FÖRR.. när ja brydde mej om vad jag åt

  mumsigt o nyttit!  

blir nästan sugen på en nu.. kvart över 1 en lördag haha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards