♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Anna Algotsson - 3 februari 2011 21:46

en vän till mig har startat en sida med lite kläder osånt

kolla gärna in--> http://www.sandreas.se/

billiga o snygga leggins tyckre jag :)

Av Anna Algotsson - 3 februari 2011 19:42

Jobbdagen gick fort idag o dagen var helskön..

umgicks med en gammal klasskompis på stan sen gjorde ett test

KLARADE det igen wohooo, boka in mig då?

  MUMS   gjorde varsin bacon o pasta sallad när vi kom hem..   mumsigt äre!

 

helt okej dressing men tycker det var för mkt vinegrett i den :P

Av Anna Algotsson - 3 februari 2011 07:50

MIN åsikt: kasss

jag gillar filmer med bra slut.. eller possetiva

vilket inte innefattar att någon dör

 


Måste ju berätta om min hemska dröm med..

Min vän ida o hennes familj var med i den

det var knäppt hemskt o allt möjligt!

jag hade fött en bebis som var såååååå liten

MINI MEE verkligen!

vi var på någon festival eller liknande direkt efter ja fått babyn

o dej bajsade.. haha jag var ju rätt ny med det där

så vi skulle byta blöja

gissa vad som hände?

benen satt kvar i blöjan.. sååå hemskt, äckligt osv

sköterskorna hade sagt att den kanske inte var helt 100 men snälla?

hahaha okej nu skrattar ja för det låter så sjukt bara men

ja skulle väl vinna på sjukast DRÖM?

Av Anna Algotsson - 3 februari 2011 07:44

Hoppas alla har sovit gott o legat o fått snoza riktigt länge

denna svarta morgon

själv har ja sovit jättebra!

Innnan jag somnade va ja ledssen, hade sååå ont i magen *stackars anniz*

Jag tror att det är ngt som växer längst ner.. HOPPAS, för de va obehagligt

  gjorde en ganska äcklig gröt som ska få igång min mage

OM det nu är ngt annat så kan ja försöka äta bra nu iallafall...  

Havregryn,mjölk,äpplemos o linfrön.. not god but goood

 

ska snart åka o jobba

tur att min underbara mamma kör mig..

snart ska ja köra själv men orka lämna bilen i gånghester ändå? njaaa

omständigheter undanbedes!

idag är jag glad (kanske för att inget krånglat än)

  fick tusen pussar utav min man med det var myyys  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards