♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Anna Algotsson - 25 februari 2011 20:32

hej fredag kväll..

idag har ja inte gjort mkt

syrran skjutsade hem mig ,tack!

efter det var det mest storhandla o laga mat!

lagade hemmagjorda pajer, blev helt okej

        sitter hemma o skulle ha en trevlig kväll, ensa jag vill är att dra härifrån   

synd att jag sa att ja kunde jobbat imorn annars hade man lätt gjort ngt kul!

Ja känner mej helt TOM (som en students plånbok...)


Jag är iaf lycklig att jag är gravid

VÄLKOMMEN VECKA 16

hoppas att min lilla bebbe mår bra, så som ja lyfter o håller på!

Av Anna Algotsson - 25 februari 2011 12:11

vilken härlig daag! Vi gick en halvtimmas promenix o postade på mina o mickes timmar! Efter det har jag avnjutit en god pastasallad.. U should try it (dannes restaurangs fredags-sallad) nu blir det lite avslappning, Sååå skönt va! Vila på jobbet är inte många som kan! Mikael har varit iväg 2 dagar med sitt jobb på ngn skit o fick sova på hotell, han har de inte så dumt han hellr! Fick bild därifrån i morse:

 
Av Anna Algotsson - 25 februari 2011 07:51

God Morgon, det är fredag

Hur underbart?

okej att mans ka jobba imorn med men börjar inte förrän 11 ändå  

denna veckan har gått så himla fort, det är jättekul!

jag har gått mina promenader varje dag med jobbet men ätit för mkt skit..

stackars barnet i mig haha mamma ska bli bättre så du mår bättre!

Nu har det avnjutits gotte frukost bestående utav omlett (ägg , tomat o kryddor)


föresten, jag tog mina järntabletter igår o blev inte trött förrän 12,

hoppas dom hjälpte!

  nu känner jag mej som den vanliga anna igen, glad o glädjespridare

hoppas det håller i sig!  

hur längesen hade man inte rosa tröja?   sött tycker jag!

båda tröjorna jag köpte igår kostade 98:- ihop.. ingen big deal intressant

måste passa på o handla billigt när man ska bli stor o mamma!

xoxo

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards