♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Anna Algotsson - 4 februari 2011 22:53

Åh jag är inne på Hm.. hittar massa jag vill ha

bla dessa.. men det kan ja ju inte köpa nu

ja ska ju snart ha stlk L på kläder hahaha

   

Av Anna Algotsson - 4 februari 2011 22:11

goding hon kan inte släppa mamma ur sikte haha

 

Av Anna Algotsson - 4 februari 2011 22:01

Min lilla älskling stensomnade när vi skulle byta plats ifrån sängen till soffan

hahaha ja som va så trött blev JÄTTE pigg nu?

sjukt!

en kompis till mig va tvungen att nämna chips med dipp... hur gott lät de

SUPER GOTT! ge meeeeeeeeeeeej

Av Anna Algotsson - 4 februari 2011 20:22

Vi drog o stooor-handlade sen lagade jag pajer

gjorde en god sallad o fixade kladdkakan

det var den kladdigaste ja ätit.. ahhaha

        Kladdigt värreeeee     paj med: kyckling,fetaost,soltorkaretomater,färsk stekt spenat,mozzarellaost mm   det blev göra gott

Av Anna Algotsson - 4 februari 2011 16:56

prövade mitt nya clips träns..

de passade rätt bra..

 

Av Anna Algotsson - 4 februari 2011 16:16

ja kom nyss hem ifrån jobbet

jag var så nyttig idag så ja måste ordna till det!

  Kladdkaka  

Ingredienser

12-16 port

100 g Arla smör (jag tog becel)
2 1/2 dl strösocker
2 ägg
1 1/2 dl vetemjöl (jag tog grahamsmjöl)
3 msk kakao
1 tsk vaniljsocker


Blanda ihop.. ugnen 20 min på 175 grader.. klart?

vi får se hur de blir!

smeeeeeeeeeeeeet  

Av Anna Algotsson - 4 februari 2011 07:39

God morgon..

Vad e detta? MASSA snö igen? haha

troddde att det regnat bort faktiskt..

de gör la inget bara inga kör ihjäl sig!!


Inatt var det ingen bra natt...

vaknade helatiden

cindy gnällde som f*n "mamma, ta upp mig i sängen"

Hjärtat  hostade massor o brevbärarN va såå högljud..

jag har varit uppe sen sex halv 7 ngn gång så han göra en riktig frukost

omelett/äggröra idag..

  2 ägg en halv tomat, lite rödlök o en svamp.. ganska okej men lite aromat på   fick just på mig ett par utav mina favvo leggins o känner att dom är lite tajta under magen, hoppas att jag inte kräks haha  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards