♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Anna Algotsson - 9 februari 2011 22:09

ja minns när jag var liten jag minns det som igår.. lalalla

när jag blir stor så måste jag ju ha en lösning så att jag kan ha några byxor

jag hittade smarta lösningar på nätet som kanske funkar ett tag!

   

mys

Av Anna Algotsson - 9 februari 2011 20:34

Av Anna Algotsson - 9 februari 2011 19:36

när sötsuget sätter igång får man baka själv..

fullkornsmuffins med olja o råsocker... mummaaa

 

Av Anna Algotsson - 9 februari 2011 17:23

Idag var det kul på jobbet

jag solade i typ 10 min efter jobbet med men de tog nästan inget..

man ska ju inte sola när man är gravid men ja va tvungen haha

solade ju bara för att vila lite juuu  

ja fick dö ont i ryggen av att ligga där, kanske för att ja inte legat så rakt på så himla länge sist ja sola var ju i egypten


kom hem till världens gladaste hund!

  försökte göra lite mys till micke kommer hem

alla hjärtans dag är ju på måndag men vie  nog sletna då efter kryssningen

  Jag älskar dig, idag, imorgon, 4 alltid står det...   barnsligt söttt..

nu gör jag mat.. en laxgratäng tänkte jag..

lax,tomatpure,fullkorns makaroner (fjärilar) fetaost, soltorkade tomater rödlök, ost mm

vet inte hur de kommer smaka men vi får se!

      står o funderar på vad jag ska ha i mer.. hahaha

Av Anna Algotsson - 9 februari 2011 14:50

haha jag för ngt år sen lite mer... Skillnad? Eh ja

detta va mitt egna hår med.. vart tog det vägen?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards