♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Anna Algotsson - 23 februari 2011 20:17

Graviditeten..


Detta att vara gravid var ingen barnlek måste jag säga

det känns jätte jätte mycket i magen nu o mycket av tiden har jag mått väldigt illa!


Första veckorna kändes som att jag gick omkring i en båt som guppade helatiden

mat,mellanmål,mat... känns som man äter jämt! för att INTE må illa!

huvudsaker är väl att man mår bra o slipper spy och så

jag har jätte järnbrist o får huvudvärk helatiden..

känner mej ensam, orolig o upptagen helatiden!

det passade inte in i början av en graviditet men så mkt att ta tag i..

skulle hellre velat vila o ha det mysit

det ska ju vara em mysig tid att vara gravid men inte för mig!

OKEJ as mysit att ha en liten bebbe i magen o att man ska ha barn..

resten är INTE så kul faktiskt!


Skönt att man har vänner o föräldrar som varit i nästan samma sits så att man slipper känna sig så ensam!  


Tycker faktiskt det känns som att man gör fööör mycket för att vara gravid ibland, jag lyfter vääldigt mycket på jobbet med fel teknik  

jag oroar mig för småsaker helatiden, typ:

hur ska jag komma dit o dirt imorn?

hur länge ska jag behöva jobba imorn?

kommer jag att få en blodpropp eller varför hoppas pulsen så?

Mår barnet bra?

ska man verkligen vara precis som vanligt flör detta känns inte vettigt?



Mycket tankar o funderingar som ingen kan svara på!

jag mår ganska dåligt just nu o skulle helst sova tills allt är över..

vill inte jobba, inte göra mer teori inte gå runt med migrän helatiden..

önskar att någon kunde hjälpa mig!

   

cha

Av Anna Algotsson - 23 februari 2011 19:47

chabba chena hallå

vilken dag va

jobbade 7.30-16.40 det känndes såå långe utan ett endaste brejk!

haha jag fick skjuts till stan, tack tack  

där gjorde jag en pärm som va dö svår.. känns osm man pluggat detta för länge så man rabblar ihop allting!


Mikael hämtade mej i stan så kollade vi på ett hus som aneby hade byggt som va rätt fint..

ett kedjehus för 3 miljoner!

 


Nu har ja ätit nudlar me köttbullar, snabbt o gott när man inte ätit sen 11.30

nu ska jag kanske fixa mer ny musiK osånt sen vettefanken   

  JAG I FEBRUARI FÖRRA ÅRET...

Av Anna Algotsson - 23 februari 2011 09:08

kaooos!!

Jag hade 10 min på mej att vara klar i morse,

fick äta mina knäckemackor på jobbet o sminka mig där haha :)

ja är Sååå trött idag o jag fick sjukt dålig lön med...

Denna dagen kommer bli lång! Måste fixa sakerna nu innan jag blir helt körd, ja fixar inte detta känner jag, det är för mycket!

Hit o dit, fram o tillbaks! Bebisen i magen blir ju en duracell-kanin om det ska fortsätta såhär.. Det är mycket måsten o funderingar nu, FÖR mycket! ngn som vill gå i ide med mig till våren kommer o allting har löst sig?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards