♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Anna Algotsson - 1 februari 2011 21:37

kan inte ni ge mej recept på lite god nyttig mat?

Det blir ofta ngt lätt o onyttigt  nu för tiden..

kilit!

detta ser gott ut!

 

Av Anna Algotsson - 1 februari 2011 21:27

Omelett med lax

Fler fibrer, mindre fett och färre kalorier.

1 person
100 g haricots verts
1 ägg
1 äggvita
30 g ricotta
50 g körsbärstomater
50 g varmrökt lax
1 msk hackad färsk
basilika
Salt och peppar

Tillbehör
200 gram grönsallad och en och en halv skiva grovt rågbröd (75 gram)

Tillagning
Koka bönorna i lättsaltat vatten i 3 minuter. Vispa ihop ägg, äggvitor och ricotta i en skål. Tillsätt bönor, halverade tomater, lax, basilika, salt och peppar. Smöra en form på cirka 7 cm i diameter, och häll i smeten. Baka omeletten i ugnen på 175 grader i 20 minuter tills den är gyllenbrun. Servera med bröd och grönsallad.

Av Anna Algotsson - 1 februari 2011 20:13

  64 av 65! fasen va bra...

va längesen ja gjorde dem nu åså.. ska ja boka som priovatisk denna gången med? eller ska ja vänta? orka me skolan.. fyfasen va dome  dryga...

Av Anna Algotsson - 1 februari 2011 19:39

Bra film

spännande från 2011

 

Av Anna Algotsson - 1 februari 2011 19:26

Ikväll har vi ätit gotte

fyfasen va fullkornspasta är godare än vanlig, sliiibigt värre!

  Pasta carbonara

  vitlöksbaugett med ost på

liten efterätt..     

Av Anna Algotsson - 1 februari 2011 16:42

Älskade älsklingar!

    Vänskap

Av Anna Algotsson - 1 februari 2011 16:29

Första februari

Urk för denna dagen, den är hemsk

ja är såå himla trött..

lägger jag mig nu är jag rädd att inte kunna sova sen ju!

jag var ute o gick i 40 min/1timma innan o blev typ tröttare?

känner mig som en latmask, det gillas INTE!

var på coop o köpte en färg jag ska pröva imorn

SLINGOR

 

vill ha liv i mitt tråkiga hår

alla säger att man inte ska hålla på med sånt när man e gravid, menmen

tror inte några slingor skadar SÅ MKT!

kollar ut genom fönstret va ser jag, snöstorm, grått blääää

  visst ser det ljust o mysit ut på bilden men icke...  

ne ska man sova sen laga mat eller?

ja måååste göra teorin skit också får inte glömma alla tal ja printat in igen!

ja som klarade den så bra sist.. va väntar ni på? boka in mig

  mysa  

Av Anna Algotsson - 1 februari 2011 13:20

HEJJ idag är en såndär suris dag.. Mkt liv o jobbigt här, brukar trivas bra med mitt halv-slöa jobb men ibland vill man bara säga upp sig när det krånglar! Får stå ut till bebben kommer.. Tänk så fantastiskt att jag bär runt på en del utav mikael hela tiden<3 ändå kan ja sakna honom ibland! Ja vill hem o sova faktiskt fast de får ja inte! Ska ner till stan efter jobbet o efter de kanske laga mat, kolla film o seeen sova!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards