♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Anna Algotsson - 17 februari 2011 21:53

Oh, ja funderar så mkt

ska ta tag i mitt liv nu, kan jag få lite sol tack?

jag behöver sol o mer än -5 grader tack   

jag skulle vilja vara ledig redan nu

det känns tufft att jobba varje dag faktiskt, bli nog bättre snart

mycket flyg o fläng:

till gånghester, till östermalm till gånghester hem därifrån eller stan o sen hem

jag som är lite smått åksjuk nu under graviditeten haha tack ska ni ha!

  om man orkat fräscha till sig varje dag hade livet varit mer spännande men vem orkar det då? INTE jag!  

Av Anna Algotsson - 17 februari 2011 20:48

Laddar ner denna..

jummijammi!

 

Av Anna Algotsson - 17 februari 2011 20:39

På torsdagar ska man äta ärtsoppa o pannkakor så är det bara!

hehe första torsdagen jag gjorde det ungefär men men...

   

Jag jobbade till 5 idag med, shit va jobbigt att jobba 9 timmar när man är van vid att JOBBA 7.. ja känner mej helt paj!

skulle förbi min fina vän alexandra men var FÖR orkeslös förlåt gumms..

Vi har kollat massa nya 2 1/2 men o flötat.. så gött men ja e för trött

blir nästan grinig så trött är jag..

Av Anna Algotsson - 17 februari 2011 08:56

ändrade planer, mamma smsade att hon gärna körde mej, söt hon är va! Ja är lite risig i halsen idag, hosta o sånt yssa.. JaJa det går väl över, nästa fredag är det ju lön o allt det är la bra så man kanske kan börja se över ett riktigt sparande! Synd att utgifterna är många o att det ska kosta så mkt att göra proven bara.. Jag behöver promenader o sol-ljus nu känner jag, är bara allmänt lat o pluffsig just nu ju! Haha

Av Anna Algotsson - 17 februari 2011 07:27

morning! hoppas alla sovit bra!

jag vaknade ungefär 20 ggr inatt blää..

sitter o äter frulle o ska snart åka..till gånghester o jobba!

  Jag har världens bästa kille som åker hem ifrån sitt jobb för att köra mig..

hur sött?  

känns som man alltid går upp i tid men alltid får brottom ändå!

Gå upp tidigare än 7 är INTE min grej skulle kunnat sova helatiden nu

är det någonsom vet om isande huvudvärk kan bero på järnbrist föresten?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards