♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Anna Algotsson - 15 februari 2011 19:37

Tänk vad man går upp mkt under en graviditet

o vad kroppen ändras..

att det ligger ett litet barn i en  

På mig syns det knappt än o det är la bra att det går succesivt tycker jag!

   

Sista bilden är innan graviditeten.. helt normalt  o ursött!

Nu får jag bli hur stor ja vill hihoooo pilutta er som måste träna inför sommarn!

Av Anna Algotsson - 15 februari 2011 19:29

Ohlala jobbade till halv 5 idag sen kom micke o körde mig till stan

bäst är han, tack tack tack att du ställer upp

klarade ett test o sen handlade lite!

var så sugen på havet så de fick bli mat ifrån det!

  det var gööör mumsigt måste jag säga..  

  äggmacka är sjukt underskattat.. mättast i sta´n det är jag det!

Av Anna Algotsson - 15 februari 2011 07:53

Tisdag...

Jag fick verkligen för mig att det var onsdag.. hmm

undra varför, det är ju inget speciellt som händer denna veckan ändå ju!

Jag vaknade o var såååå trött idag va, överdrivet nästan!

ändå slummrade vi tidigt igår o jag sov ostört  

Jag gjorde en god frukost innan jag ska iväg nu

 

Tranbärsjuice är jätte bra för att minska infektioner!

  knäckebröd med keso och lite grillkrydda.. borde ni testa!

jag tycker det är lagom som en sånhär TIDIG frukost!


läste precis att jordgubbar var bra för fostrets nervutveckling o för demens, kanske borde äta mer sånt då!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards