♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Anna Algotsson - 20 februari 2011 21:29

De känns gött att det är rent i skåpen nu iallafall..

Enda jag har kvar är garderoben!

känns inte ens kul att se sina fina kläder haha

men man kan köpa nya sen när man fött till den kroppen man har då!

det blev en sväng förbi ekohallen innan (hannas hannas gammla jobb  )

  vårblommor<3   dessääär skålar o stekpanna till anna ;)   lite hålla ordning i dom fula skåpen saker!

vi hade mysit hos mickes föräldrar, dom är såå snälla!

fick bakpotatis med smögenröra bröd o fruktsallad..

efter det åkte vi o gav farmor tulpaner, hon fyllde år i tisdags hosthost...



nu blire fotbad o mys i soffan pusspuss

Av Anna Algotsson - 20 februari 2011 16:28

Ne nu drar vi o handlar o sen ska vi äta hos svärmor o svärfar :)

 

Av Anna Algotsson - 20 februari 2011 16:14

jag o min absoluta favvo dricka

  jag är beroende..

Av Anna Algotsson - 20 februari 2011 16:05

denna söndagen har varit bra

mycket tack vare solen

jag kollade en bra film sen började greja, städade lite i skåp osv

efter det bakade o lagade mat


Jag bakade Muffins med rivna äpplen i råsocker

  Muumms   När dom var klara gick jag o Mikael en promenad  

  (i hästhagen på trandared)

  Lagade räkpanna med pasta till i veckan (eget recept)

  det blev starkt o gott tycker jag med massa järn i!

  nu gör jag pankakor att ha i veckan med.. skönt!


Av Anna Algotsson - 20 februari 2011 11:30

SOl idag igen

me like  

Ni måste pröva omlett med keso tomater o kryddor sååå gott o nyttigt!

  sägs som en promand i det fina vädret precis som igår

 

Jag kollade på   den va okej!

här har ni bilder ja tog igår, just 4 fun

   

Av Anna Algotsson - 20 februari 2011 00:12

varför kalla sin gravida tjej jävla idiot?

  i vanliga fall hade ja inte brytt mej men nu? kalla mej inte sånt igen!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards