♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Anna Algotsson - 8 februari 2011 22:12

 

Av Anna Algotsson - 8 februari 2011 20:12

myskväll..

gotte..

  myspys

  damsuga är ett måste

 

Av Anna Algotsson - 8 februari 2011 19:08

som belöning för en god kväll kvällsmat klippte jag mitt hjärta..

lite kortare än vanligt, tror det blev snyggt!

 

tjo

Av Anna Algotsson - 8 februari 2011 17:56

Hej igen fina tisdag

vilket vackert väder det var idag!

tyvärr kom jag aldrig ut förrän solen var borta buhu

var nere i stan efter jobbet o gjorde ett test

några poäng ifrån igen.. aja!  


Idag har ja mått super illa heeela dagen, får nog köpa något mot det

tyckte ja läste att det skulle börja avta i v 12 o den e ju över för ett tag sen   

 

vet ni vad mikael gör nu?

han göe mat åt oss, mysit va?

makaroner o köttfärs ihop som hans pappa brukade göra till honom innan

  cindy fick lite godis, Jag med.. mina favvisar ifrån videomix

 

Av Anna Algotsson - 8 februari 2011 12:29

kärlek är ibland enkel, ibland svår, ibland gör den ont o ibland är den skön..

Av Anna Algotsson - 8 februari 2011 08:08

Glömde skriva GRATTIS

till min syster som fått en son o till hanna som fått 2 tvillingpojkar!

så himla glad för er skull, hoppas dom mår bra o ni med såklart!

  -aj, min mage?   här vill jag ligga helqa dagen haha laatmask!

Av Anna Algotsson - 8 februari 2011 07:41

Vaknar upp 10 ggr mitt i natten

känner mig vidrig o SJUK!

jag har så ont i både halsen o på andra ställen...

inga värktabletter el någonting hjälper  

kollar ut genom fönstret o ser detta:

  Massa snö IGEN haha ser inte ut o bli fler promenader för min del!

Skulle vilja ha 2 löpband hemma så ja o micke kunde gå på dom o prata det hade varit mysit!

Nu har ja fått i mig en liten frulle, hoppas att ja får behålla de, hela dagen!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards