♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Anna Algotsson - 5 februari 2011 23:31

Såhär ser min bebis ungefär ut nu

enligt nätet iallafall hehe

   

Liten liten sötsak!

nej

Av Anna Algotsson - 5 februari 2011 23:11

Jag kanske tog liiite för illa vid mig men man säger inte så till mig!

speciellt inte när ja är känslig o gravid..

ja är lite svullen (mest när jag ätit) o kanske gått upp 2 kg...

ja äter lite mer än vanligt, det kanske ja inte behöver men låter kroppen bestämma, är den sugen så varsogod men inte till överdrift   


jag blev så ledsen att jag gick uo gick, en bra stund!

fy vad halt det var haha

 

Tog en bild nu när ja har magen ganska normalt fast gått i en timma..

den är inte så stor men ja brukar gå o trycka ut de, vill att det ska synas

sen är det riktigt skönt att puta ut magen nu när man ska se större ut

 

så nej älskling jag är inte fet!

kanske lite knubbig bara hahaha

tro det eller ej men jag gick ifrån b till d kupa på någon/några veckor

det var det som märtes mest, nu går ja helst med topp för det ser snyggast ut

  sur jävel  

Av Anna Algotsson - 5 februari 2011 21:17

Idag är det ju:

 

 

Tyckte att det var rätt mysit!

Bra framträdanden mm..

Röstade t.o.m DANNY du fick 10kr av mig är nu nöjd nu .. vidare kom hon iaf!



Kul när man sitter o ser "slutdansen" där så säger micke:

"kolla hon där va ju till och med fetare än dig"

vem vill höra sånt? blev faktiskt ledsen  

Av Anna Algotsson - 5 februari 2011 19:42

jag kollade lite på babyvagnar och sånt..

titta vilken söt sak jag hittade.. PINGU!

 

Av Anna Algotsson - 5 februari 2011 17:12


Fick stressa ihop lite lasange nu..

seeen middag shit va hungrig man var va?

   

Av Anna Algotsson - 5 februari 2011 17:10

Var ju iväg med mikael o hans mamma

vi var i bollebygd på en shopping tur

o sen hööks med faktiskt! MYSPYS!

  armband   2 goa tröjor i stor s storlek.. bra o växa lite i   en söt tunika som magen får plats i sen med ;)  

Av Anna Algotsson - 5 februari 2011 11:51

GOD MORGON

Idag vaknade man i bra tid o hann göra en ordentlig frulle..

en "omelett" med 2 ägg, lite rödlök, färska champinjoner, kycklingbitar o tomat

  kände för att snygga till mig lite idag

snodde lite ifrån finest award.. gissa vem?

        det är kul o fixa sig överdrivet iblaND..

MAN MÅSTE JU FÅ KÄNNA SIG SNYGG FAST MAN ÄR SVULLEN O GRAVID ELLEHUR?!   

jag är så glad.. har en sån underbar svärmor

hon ville att vi skulle åka o shoppa lite, eller kolla en butik i bollebygd

kul när dom vill umgås med en ellehur?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards