♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Anna Algotsson - 6 februari 2011 23:26

min pojk

Av Anna Algotsson - 6 februari 2011 23:23

haha hittade en bild som var nästan exakt ett år! Då man pumpade ngn gång i veckan osånt.. Saknar det lite!

Av Anna Algotsson - 6 februari 2011 21:15

Barnvagn

Lite tidigt kanske MEN många säger att man ska vara ute i rätt tid

hittade en skitsnygg vagn ifrån crescent

den var lite billigare nu då den var 2010 års modell..

den är snygg tycker jag!      

Någon som har andra förslag på barnvagnar?

Av Anna Algotsson - 6 februari 2011 17:51

Nu ska vi till Mickes föräldrar

jag har lagat chipslåda jag ska ha med mig o bjuda på..

dukrig ja e.. haha

synd baraa att ja har sååån huvudvärk!

  ja e glad för de!

 

Av Anna Algotsson - 6 februari 2011 16:29

ni som inte sett den.. MÅSTE se den

såå otroligt söt film!

 

Av Anna Algotsson - 6 februari 2011 16:13

Fasen vad man kan bli sviken ibland

utav sin egen familj dessutom

känns som att det hade varit lättare att handskas med denna sanningen för ett par år sedan!

man känner sig ju nästan skylldig nu!

Dumma dumma summa.. hoppas jag aldrig sätter mig i sånt klister!

 

känns som att ngt står o bankar mig i huvudet.. HUVUDVÄRK!

ledsen o trött..

jag älskar mitt liv nu men saknar ett intresse men vi får se i vår vad jag ska hitta på, kanske jag rider lite lugnt eller något

kan inte bara sitta här och uggla ju! haha

Av Anna Algotsson - 6 februari 2011 13:01

God mogon alla alla...

Idag var det skönt att ligga o dra sig..

vovven är hos mickes mormor så det var bara vi 2 hemma

man får passa på att äta frukost i sängen åsånt då..

  enelsk frulle idag! Mumms...

jag vägde mig idag efter ja ätit och sånt o ligger runt 50 exakta kg

jag tycker att det är ganska lagom för att vara gravid i 13e veckan  

Sen är jag ju bara ca 160 cm kort också så jag ska la inte väga så mycket?

nu ska jag hem tilll mina älskade förräldrar

  prata ut o köra papps på ett ärende..    

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards