♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under februari 2011

Av Anna Algotsson - 22 februari 2011 22:51

haha söta barnskor va :d

   

Av Anna Algotsson - 22 februari 2011 21:40

hemkommen o dö-trött

nu har jag varrit på ljusparty med

 

hos min gudmor o gudfar

det var mycket folk o ganska mysit men man blev såå trött

körde dit o hem FYSATANnA vad halt det var i skogen..

kom hem till en exalterad man som ville köpa kedjehus i brämhult

samma som min vän Ida har.. vi får se! 3 miljoner krävs

Nu ska jag krusa håret o snar nana

Av Anna Algotsson - 22 februari 2011 16:44

God eftermiddag

nu är jag hemma för en kort paus

litet mellanmål med, huvudvärk BORT med dig!

  jobbdagen gick bra, mysig promenix fick man med

önskar bara att jag kunde få må bra En hel dag?

nu ska vi på möte med  


får se om dom har något hus vi vill bygga o någon tomt vi vill bygga på!  

Av Anna Algotsson - 21 februari 2011 21:51

Hej bloggtorka...

haha orkade verkligen inte sätta mej vid datorn idag

hade iofs lite annat för mig med

jag körde ju bil o gjorde en skit-pärm i stan efter jobbet

mikael hämtade mej så åkte vi hem o åt

ungefär det jag hade lagat i helgen

orkade inte ställa mej vid spisen idag heller..

så trött idag, får se om jag orkar duscha nu!

 

Vi kollade på Ullared idag, gud va skojj det är!

jag vill åka dit o köpa massa bra-o-ha saker

jag har tur som har en svärmor o en kille som också vill dit sen..

först vill jag ha klart mitt ultraljud sen ska det handlas massa SKIT!

 

Min älskade ljuslykta finns där ju.. wohoo

 

Odd Molly liknande linnen också, vill åka idag!

ska någon dit så får ni min lön o köpa hem saker för hihi  



Annars? Svullen o gravid i v15,glad, kär o trött

  Nu går det inte dra in magen mohaha  

Hoppas det lever o mår bra där inne,hoppasd även att det går bra för min älskade vän på hennes ultraljud imorn  



Av Anna Algotsson - 21 februari 2011 08:04

Prova en ny frukost

2 ägg, 1msk keso,krydda (aromat o salt) 1 tomat ev lite fetaost!

skär tomaten i bitar o glanda sen allt o stek som en omlett/pannkaka.. jummijammi, gott nyttigt o mättande

 

Av Anna Algotsson - 21 februari 2011 07:40

Måndag morgon..

vad ska man säga, trött, osugen men full av förhoppningar..

Denna veckan är inget fullspeckat schema men lite


idag: köra+teori

imorn: träff med anebyhus


resten får vi se vad det blir men fixa bryn, promenader o mer teori lär de bli!


Hoppas alla får en superduper vecka för det vill jag med ha!

Av Anna Algotsson - 20 februari 2011 21:29

De känns gött att det är rent i skåpen nu iallafall..

Enda jag har kvar är garderoben!

känns inte ens kul att se sina fina kläder haha

men man kan köpa nya sen när man fött till den kroppen man har då!

det blev en sväng förbi ekohallen innan (hannas hannas gammla jobb  )

  vårblommor<3   dessääär skålar o stekpanna till anna ;)   lite hålla ordning i dom fula skåpen saker!

vi hade mysit hos mickes föräldrar, dom är såå snälla!

fick bakpotatis med smögenröra bröd o fruktsallad..

efter det åkte vi o gav farmor tulpaner, hon fyllde år i tisdags hosthost...



nu blire fotbad o mys i soffan pusspuss

Av Anna Algotsson - 20 februari 2011 16:28

Ne nu drar vi o handlar o sen ska vi äta hos svärmor o svärfar :)

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards