♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under april 2011

Av Anna Algotsson - 28 april 2011 21:56

gravid vecka 25

tiden går lagom fort o ja växer lagom fort

börjat vänja mej lite vid att vara grabvid nu haha

hungrigare än vanligt o känner av bebisen mycket!

 

magen är högt upp ;)

köpte kjolen på HM den va skön att ha nu..

<3

Av Anna Algotsson - 27 april 2011 22:41

Fina söta rara,,,

 

va tror ni om att bli mörk hårig igen?

   

Av Anna Algotsson - 27 april 2011 21:34

Heeej igen Underbara dag

Seriöst vilken bra dag jag har haft!

 Jag jobbade ju och var ute i den stekande solen o gick..

ja är räddd att sola nu när alla tjatar så, så det fick bli i skuggan mest!     softar lite imellan backarna.. MYS!

när ja slutade kom mamma o hämtade mej i deras lilla cab

 

Fick låna den gammla renååån o körde ll stanbror min till stan

efter de kom mikael hem o vi bestämde oss för att dra till volvo o ford för att kolla en ny till bil..

en ny ford Ka är mest intressant.. skattefri i 5 år o miljöbil=gratis parkering

det är bra grejer det...

vi får se..


jag mötte upp mickes mamma i stan för lite shopping

ja fick 3 fina plagg av henne som grattis till att t kortja fixat ihop mitt kort

     

Vi var på tjejkväll på cassels, den gick ja till åhlens o köpte lite saker bla.

  söta plagg till bebben 

när ja kom hem hade mikael gjort hamburgare som våt till halv 8 hos stjärnorna.. LOVE LIFE!

Av Anna Algotsson - 27 april 2011 08:37

Hej knas-morgon? Fy vad jag drömde jobbigt! :( inte okej o drömma att bli lämnad osånt.. Ja sov så himla illa inatt o då blir man lättirriterad o go på morgonen.. tur man är själv då! Ja började halv 8 idag så mamma kom kvart över 7 o körde mej, vilken jäkla tid o börja på Va?! Haha ja kom till jobbet och avnjöt världens godaste avocado som ja la på mina knäckebröd! Mumma va dom kan variera dom där frukterna Va?! Eller är de kanske en grönsak? Vad vet ja... ja måste ta en promenix hem me jobbet sen för ja glömmde min deklaration som vi skulle gå igenom, smart va!

 
Av Anna Algotsson - 26 april 2011 20:51

Dage började som sagt med körkort

sedan lite jobb o efter det drog ja o min hanna till

 

vi köpte skor till killarna o ja hittade ett par till mej med...

    man blev bra hungrig av att gå omkring i sffärerna så kvällen slutade me lite äntligen hemma o spiceNrice

 

En glad nöjd anna

 

Av Anna Algotsson - 26 april 2011 14:10

Fy va jobbigt! Jag var ute o gick med rullstolen på jobbet, LÅNGT säkert 5km.. Sen va vi tvugna att gå för att köpa mat med, ännu en lÅng promenad, sen ända hem.. Ja köpte en kebab-sallad, inte alls gott mÅste ja säga, i värmen vill man ha fräshare kall mat tycker ja, el typ grillat! Inget att rekomenderar för en gravid, lÅngpromenad i leggins o rullstol! Haha nu gör ryggen bra ont men mätta är vi allt!

 
Av Anna Algotsson - 26 april 2011 10:59

Hej, godmorgon, tja, Tjena Wohooo va ja är lättad! klarade uppkörningen som ja gjorde idag! Skönt o slippa tänka på de nu kan ja säga! Ja är lycklig här på jobbet i gånghester o sitter o bara är.. Life is fucking great, vore najs om mitt x kunde betala sin skuld på 5 tusen me så kunde ja haft de till bilen el annat! Hähä

 
Av Anna Algotsson - 25 april 2011 22:38

  Ge mig mod att förändra

styrka att acceptera

det jag inte kan förändra och visdom att inse skillnaden...  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards