♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Anna Algotsson - 24 april 2011 18:47

Vilken härlig dag!

Jag o Mikael började dagen med sovmorgon sen lite mc donalds

efter det blev det långpromenad ner på kransmossen o upp :)

mysit.. vi hälsade på mamma o pappa med så ja körde elins pojkvän till viskafors

trevligt trevligt...

Vi åkte till knalleland o köpte krokar till sovrummet o lite fräsha lampor till mickes bil.. han bytte skyltljuset där bak till vit/blått sken i sandhult o jag tog en promenix me Milton (deras kungspudel) man vill bara vara ute hela dagen.. idag skulle man haft en ordentlig balle o sitta o grilla men vi får la vänta ngt år!  

(härlig bild ifrån egypten)

 

Nu ska jag mysa med min hund lite o kolla tv..

Av Anna Algotsson - 24 april 2011 15:01

Vi var ju iväg på en liten kryssning med mickes mamma o pappa...

det var jätte trevligt

vi åt god mat o drack massa (läsk) haha annat är ju förbjudet

mikael o hans pappa tog la ngn drick o lite irish coffe o sånt mys

vi shoppade endel o myste på hytten

man fick verkligen vilat ut..

bara +++++ på denna lilla tripp

  Mikael o hans mamma o pappa på terminalen, trötta efter 5 timmars bilfärd

      ;)

mysiga hytten me dubbelsäng... annars har ja alltid haft våningsäng åså

  lite kärlek 

           lite shopping.. parfymer o halsband.. sen mest till bebyn

     

liten posé.. ;)

Nemen allt var underbart!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards