♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Anna Algotsson - 29 april 2011 21:21

Hur underbart liv har jag ida?!

Mitt liv är perfekt idaG..

jag jobbade i några timmar o vi firade in våren där så dagen gick fort

jättem,ysig dag på jobbet!

jag kommer sakna mina kollegor så himla mkt när jag är ledig!

 

ska man bli en blond eller brunett mamma föresten? gillar båda!

när jag hade slutat kom mikael o hämtade mej vid sjukhuset

vi åkte o hömtade ut mitt nya körkort.. INTE så snyggt men BRY!

  Hämtade ut NYA bilen med.. en ford Ka -11

ja bara älskar den

liten,smidig,billig o fin!

vi hämtade äöven en fin one-pice till bebis som ja beställt

  tyckte den verkade bekväm!

min kollega rekomenderade dock inte luvor på sakerna till bebisen men allt me luva är så himla sött!

Vi drog ut till mickes försäldrar o visade bilen sen fick vi grillat!

jag har så goa svärförsäldrar  

Nu är vi hemma o chillar men ska la ut o testa bilen lite hähä


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards