♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Anna Algotsson - 4 april 2011 22:09

Lugn,Lugn

 

Av Anna Algotsson - 4 april 2011 21:08

Jag älskar dej

   

tänk att min mikael ska bli pappa i augusti..

så häftigt

om det blir en Lill Anna eller lill Mikael ser vi imorn

enda vi bryr oss om är att det blir en liten frisk en 

Vi vill veta kön eftersom det känns lättare att köpa saker o kläder sen är vi för nyfikna för att låta bli , tyck va ni vill men detta vill vi o det är våran bebis!

Av Anna Algotsson - 4 april 2011 21:05

Vi kom hem efter att ha varit hos mikaels mormor

kollade på en film:

 

Av Anna Algotsson - 4 april 2011 18:07

sooool,soool vår fast lite mkt blåst tycke   underbara dag

solbrillorna på idag hehe

najs!

älskade dag.. allt har varit sååå toppen o ja fick shoppat lite med

   

 

Av Anna Algotsson - 4 april 2011 14:14

jag har världens goaste hund hon verkligen sa till mig

 "mamma nu sover vi"

tusse!

 

Av Anna Algotsson - 4 april 2011 14:05

killen på hans jobb

, han är chef över måleriet på ett företag som gör kök..

Klart man ska visa framfötterna o kämpa på då.

Så att man får mer o mer ansvar men man får inte glömma bort mej?

Jag är den som alltid får vänta.

svårt för dom som har körkort o sätta sig in i en sån situation men det är Sååå tråkigt o vänta på ngn som aldrig hör av sig när den blir sen.

snälla älskade älskling vi smsar gratis, hur jobbigt kan de va o skriva ja blir sen?!

Så nu fick ja de skrivet!

Har inga problem med att åka buss bara du talar om det för mej i tid  

Av Anna Algotsson - 4 april 2011 13:41

Wohooo jag klarade teorin

andra gången i mitt liv nu ju, duktig flicka

hoppas de går lika bra imorn o att nerverna inte spelar mej ett spratt

värsta som finns är att vara nervös!

Jag gick runt med alexandra i stan, vi tog en sushi ihop gottit

 

Nu är ja hemma en stund sen ska ja iväg igen.. fullt upp, känner mest för att sova!

Av Anna Algotsson - 4 april 2011 09:30

jag är lite nervös nu faktiskt

bebben kickar med så vet inte utav vilket jag mår illa haha

vill inte lämna min vovve ensam igen..

  Ne nu får vi hoppas att micke kommer snart det är de som gör mej nervös, ja skulle vart där nu.. hehe

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards