♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Anna Algotsson - 2 april 2011 23:47

 

Av Anna Algotsson - 2 april 2011 23:27

Nu har bebismagen äntligen börjat växa...

Vecke 21 är jag i nu

på tisdag ska jag ta reda på kön på den lill*

vad tror ni det är?

 

Av Anna Algotsson - 2 april 2011 20:50

hejdå nu går ja o min man ut o käkar på jensens 

vi lever gott vi haha

men vi har storstädat o vikt in tvätten ihoop så de är vi värda

  pusspuss  

Av Anna Algotsson - 2 april 2011 18:08

Idag vaknade man ganska sent

jätteskönt

jag var helt utsvulten fastän ja åt sååå enormt igår haha

började dagen med en megafrukost mikael va o köpte  

  mummsigt värre..

mikael fixade bort frullen med sen skjutsade mej till sminkparty

först kollade vi på en ny bil som jag kan ha sen OM allt går som ja vill

 

tack baby u made my day!

vi har fortfraande tvätten att vika in å massa att städa men orka!!

   

osminkad o söt inför ansiktsmaskerna o krämerna, nu är vi baby lena

  jag köpte rengöring o fukt+ faundation av mary kay

ska bli kul o testa deras produkter

om 2 helger ska jag själv ha sminkparty tänkte ja, skojjsigt

   

alexandra bjöd på goda snittar o läsk, mysit!

hon har världens gulligaste katter som lekte runt under partyt

  jättemysit, tack för en trevlig kväll

mikael hämtade mej o nu är vi hemma o tar de lilla lugna..

Av Anna Algotsson - 2 april 2011 10:47

  Haha ser ni vad spetsig min mage ser ut idag? var bra hungrig när ja tog bilden så den svullnar la till sig under dagen...



Ang v 21

Halva resan avklarad. Nu kan den blivande modern drabbas av sura uppstötningar och halsbränna. Be er barnmorska om råd vilka preparat som kan hjälpa. Dock brukar trötthet och illamående avta, om man känt det tidigare, och en härlig tid ligger framför en. En viktökning på fyra till sju kilo är normalt och man kan tydligt se magen utan att den blivit så stor så att den är i vägen.

Om barnet: Barnet tränar sina matsmältningsfunktioner genom att svälja fostervatten. Man kan höra barnets hjärta med ett stetoskop eller en tratt. Vikten är ca 420 g och tänder börjar utvecklas nere i tandköttet


Jag märker att jag inte kan kontrollera min ilska alls

allt bara flyger ut

visst kan de va skönt men inte bra o göra sönder saker *host,host*


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards