♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Anna Algotsson - 5 april 2011 22:10

Åh älskade lilla killen 

  kolla va söt liten bula ja har när ja ligger ner LOVE IT!  haha mina ben ser smalare ut än vad dom är, men mina muskler har tinat bort nu när ja inte tränat!


Av Anna Algotsson - 5 april 2011 22:06

Nu har vi småfirat lite med god mat o daim tårta

  potatismos med sprödbakad torsk o kall sås

råkade vispa potatisarna föör länge så moset blev ganska löst hähä

  Nu e jag trött, vill helst sova ett dygn känner jag!

sov dåligt de 2 senaste nätterna ju!

yeye imorn ska de upp o jobbas klockan 7, skojj skojj

Av Anna Algotsson - 5 april 2011 20:06

Åh va kul

vi var på ultraljud o vi ska ha en SON

precis vad ja alltid önskat mej en egen son 

   små fossingar

  ryggraden  bebis från sidan

  här i mitten har ni könet, en otydlig snopp  huvudet

Det var värt varenda krona 

Fick en Cd med 10 bilder o 10 bilder utskrivna!

Nu vet vi iallafall vad det är o behöver inte fundera mer på det o få åsikter om att "du kommer få en tjej" för då säger ja NEJ det är en kille!

vi är jätteglada!

Av Anna Algotsson - 5 april 2011 12:36

Bajs också

Ja glömde blinka när ja bytte fil för jag la mej i fel osånt

trodde ja skulle klara de men icke

nya tag den 26e april de fixar jag hähä

ja blev faktiskt lite ledsen o trodde man skulle få lite stöd från sin kille men INTE som vanligt

Känns ju kul, tur man har vänner som tröst iaf!

  lika glad för det är jag..

kommer fler tpg så att säga, har inte brottom!

ikväll ska ja få veta kön på bebis

alla tror olika men elinor sätte 100 kr på att det var en kille haha

Av Anna Algotsson - 5 april 2011 09:01

God Morgon alla fina vänner

Idag fick jag sovmorgon

kvart över 8 gick jag upp NAJS!

ja tog ut min vovve på en bajsrunda

nu blir de frulle

ja känner inte för att äta nu, mkt andra tankar som tar plats

ja drömde hela natten om uppkörningar o könsbestämmelser

 

Vi får se hur allt går men ja håller tummarna för mej själv

o ikväll för oss...

*peppapeppa* men ja tycker inte min mage växer ngt?

nu har den varit lite småsvullen i 3-4 veckor

man kanske ska vara glad att den växer succesivt , som pappa sa!

På torsdag är det ny vecka 22

  Jag är rundare på kvällen är på morgonen..

Det känns att den lever iallafall det är mysit 

Nu bär de strax av, Micke kör ner mej 

efteråt ska ja till hanna o tjata lite en stund wihoo

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards