♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 7 april 2011

mys

Av Anna Algotsson - 7 april 2011 21:38

känns bra att ha jobbat länge 12,5 timma blev det idag

kom hem till lite godis-mys me min lilla familj NAJS!

 

Av Anna Algotsson - 7 april 2011 20:53

välkommen vecka 22


 

Av Anna Algotsson - 7 april 2011 20:51


På jobbet!


Jag sitter i en soffa på mitt jobb (i gånghester)


Dom hade inget internet här så jag skriver på min mini-dator i wordpad


Just nu sitter jag o nästan ångrar att jag ska jobba 12 timmar just denna dagen


vädret är ju fantastiskt idag, var ute o gick i nästan en timma innan o hann förbi apoteket.


Järntabletterna var ju slut nu så så fick köpa de, nässpray (till mikael), listerine och hårspray..


Det är bara fööör varmt att ha vinterjacka idag!


Jag skulle faktiskt hellre gå hem till min hund o ta ut henne på en runda runt kransmossen eller något..


Men,men jag valde själv att jobba :)


Det går nog fort, vi ska på "Musik Café" vid 18.00 sen åka hem 19.45


sen ska jag hem till min lilla familj!




 

   

Av Anna Algotsson - 7 april 2011 20:49


Hej underbara dag!


Småsaker går emot en men vem bryr sig


Jag har en mys-bebis i magen som brötat hela natten


sov inte speciellt mycket haha


jag skulle försöka få den att sparka hårrt så att micke kunde se hur HÅRRT den kunde sparka men den ville inte de så inatt gjorde han det istället <3


Det gör inget alls för då vet jag att han lever, de gör mej trygg!


Vaknade när mikael gick upp vid 6 sååå himla trött va..


det var jättesvårt att somna om sen så vi gick upp vid 7 o tog en promenix!


grått o trist var det, men cindy är så duktig o skiter me en gång just nu :D


Jag var på jobbet runt 8 och ska jobba till 20.00 alltså 12 timmar


det är inget ja brukar göra men måste medans ja orkar för pengar måste in!

  haha enda livet handlar om´: mat,jobba o kärlek?  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards