♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Anna Algotsson - 25 april 2011 22:38

  Ge mig mod att förändra

styrka att acceptera

det jag inte kan förändra och visdom att inse skillnaden...  

Av Anna Algotsson - 25 april 2011 22:25

"Planera för framtiden som om du skulle leva för evigt, men lev idag som om du skulle dö imorgon."


hittade den på en väns sida.. vackert!   (fin bild jag tog påväg hem ifrån hanna o julia när dom bodde i stockholm)

Av Anna Algotsson - 25 april 2011 22:16

Njuter av livet nu va

Gravid vecka 24 o hormonerna börjar jämna ut sig lite

det är tungt att andas o att röra på sig men de funkar

jag o micke var ute me bentyngderna o gick en runda..

trodde ju en unge i minuten var idag men ICKE.. synd!

såg fram emot att kolla på det ju!

Vi åt goda fajutas, men oj va starkt det är?

      Mysit.. vi kollade en film med men den var inte så bra! haha

 

Igår kollade vi på My best friens girl. den är bättre! ;)

jag har gjort fotbad o målat naglarna lite åså så nu är ja fit for new week!


Av Anna Algotsson - 25 april 2011 15:57

härligt med en ledig dag

ja fixade som sagt här hemma sen körde en sväng me pappis

mysit...

mikael kom hem o vi gick ett varv runt sjön (kransmossen)

klarar inte att gå så mkt för ja pinkar typ på mej.. haha

ja köpte lite dricka på båten, ska la spara den ETT TAG men men..

  jag förberedde lite mat för ikväll/middag... fajiiitaaas

 

Av Anna Algotsson - 25 april 2011 10:56

  • tvätta-check
  • damsuga-check
  • torka golv-check
  • torka bänkar-check

otroligt gött att det är fräscht här hemma nu

kanske drar ut o njuter av solen men först en god frukost!


JAMMIJAM... tror ni min hund vill va i mammas trädgård? ja me!

   

Av Anna Algotsson - 25 april 2011 09:17

Jag sov inge bra inatt

först skulle bebisen i magen vrida på sig helahelatiden

ja var lite ledsen o orolig över om ja får körkort för ja behöver de NU!

Sen så började fåglarna sjunga vid 5 non-stopp...

herreguud va dom sjöng med.. helt kaos

var som om dom hade sånglektion utanför?

Mikael gick o jobbade klockan 9 så ja startade en maskin tvätt o började dagen med att färga ögonbrynen.. dom såg kaos ut idaag!

man måste sköta om sig själv lite

ja är sugen på att färga iordning mitt hår med, men HUUUR?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards