♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 12 april 2011

:D

Av Anna Algotsson - 12 april 2011 21:23

jag slingade håret lite idag

några stycken för den vidriga utväxtens skull..

resultat kommer imorn..

ser ut att få köpa silver-schampoooooo hähä

 

fix

Av Anna Algotsson - 12 april 2011 20:20

Vart ute på lite ärenden förrut..

Kikade in på sunhouse hos elxandra o hämtade mina nya produkter

om ja gillar de kanske jag ska börja sälja sånt vem vet?

 

sen förbi citys fisk o sånt affär o köpte färsk lax

sååå gott!

   gjorde kvällsmat på de o min man fick skala potatis höhö

   

Av Anna Algotsson - 12 april 2011 16:05

haha hur fick jag VG i hemkunskap?

eller varför fick ja inte mvg? (skålkade för mkt)

det går inte att göra muffins i så liten ugn me sån liten plåt

I-landsproblem..

vi har varmluftsugn som inte kan ha plåtar i sig, kaaaassssst!

jaja ja försökte göra de bästa av situationen

  försökte fixa dom lite finare hihi

  mina första cupcakes i en kaaaasss ugn :)

Av Anna Algotsson - 12 april 2011 15:48

ja bestämde mej för att hämta post från närbutiken

tog cindy på en promenix..

 

jag klöktes nog 10 ggr på den lilla biten o kände mej helt yr

stackars mej? haha

nu ska ja trösta mej med att baka lite

  skulle bli cupcakes men de blev inge bra.. haha ja är kass!

hämtade ett hm paket gissa vad tråkigt 1 bikini o ett par shorts

    försöker vänja mej med att vara 5 kg större så ja poserar framför spegeln i badkläder haha

 

det går att dra in magen så att man inte ser så stor ut men älskar ju ggravidmagen så mycket, det är ju min son där i<3

 

Ni vill inte se mina muffins hahahahha

Av Anna Algotsson - 12 april 2011 13:01

jag är hemma idag

Lite feber o spydde endel igår

var uppe o tog blodprov o kissprov för att kolla så jag inte fått infektion

 

jag brukar alltid ha mascara på under ögonfransarna men inte idag

va tycks? OSMINKAD ser ja ut tycker ja haha

Av Anna Algotsson - 12 april 2011 11:49

Namnsdag idag, LIV?!

Är det ett namn haha de visste inte jag..

Liv, har du en liv-försäkring

INTE snyggt iaf!


Har funderat lite på namn

det är ju lite tidigt än men,men

Vi tycker att Love,Oliver och Hugo är väldigt fina namn!


Jag vet en som jag hade stallplats hos förrut som döpte sin son till LOve men vad gör det igentligen?

vi umgås inte o pratar inte längre...

"made by making LOVE"= LOVE

Oliver hette min första favorit häst

det namnet kommer ju alltid ha en speciell betydelse såklart

Hugo har jag alltid älskat

vi spelade ju hugo o kollade på hugo filmen när vi var små

   

 

Några Fina namn ni gillar?

Av Anna Algotsson - 12 april 2011 11:46

Drömm

Vet ni vad jag drömmde inatt?

att jag födde en hamster???!!

jag födde den i samma vecka som jag är i nu 22-23..

det var helt sjukt

utan hår såg man ju inte vad det var men sen såg man det

vi åkte till sjukhuset o sa att de måste blivit ngt fel!

haha

de visade sig att bebisen va kvar i magen iaf!

sjuuukt!!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards