♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Anna Algotsson - 14 april 2011 20:02

jag har haft en sån bra dag

men riktigt knepig

Jag var ju hemma idag med

tog sovmorgon till 10 sen städade lite lugnt o myste me vovvan!

Efteråt stack ja ner till stan o träffade Alexandra

Vi fikade på   Muffins mumma!

Vi hade jätte trevligt o gick i affärer o ja shoppade lite


svårt o klä sig när man är gravid!

  2 magtröjor, ska ha linne under förståss.. alex gav mej idén, jättesött   tubhalsduk, vårig iställlet för min stickade

  stor tröja o svart linne ifrån indiska..

jag fick ju en gratis körlektion idag med, det var jättekul!

efter den gick jag tillbaka till alexandra

Det sjuka var att när vi pratade om försäkrtingskassan så ringde som efter 1 min ungefär..

Efter det pratade vi om laila o hennes graviditet o 5 min efter ringde hon med...

Sånna saker kan vara läskiga...

jag skulle ta bussen sen till knalleland o tänkte "ne ja kanske ska åka hem"

gissa vad som hände? vi krockade..

knasdag!


Vi kom hem med lite saker rikare o lagade lite curry gryta m ris

  till min pojke!<3   just 4 me!

ja plockade blommor innan me haha tusse!

 

Av Anna Algotsson - 14 april 2011 10:18

Frukost...

   

Min älskade vovve vill gå ut men leker sålänge tills mamma ätit upp 

   Idag är jag hemma som en extra dag, man vet ju aldrig hur man mår förrän man kännt efter..

ja mår okej idag iallafall.. har lite "mens-smärtor" bara..

Ska kanske träffa alexandra lite o köra en gång, GRATIS?!

Tack haha blev helt förvånad, vill du ha en gratis körlektion? JA?

Av Anna Algotsson - 14 april 2011 10:12

  Ni har väl inte missat att det är mässa i helgen i göteborg!?

Jag ska dit med Mikael o hans mamma

vi hade tänkt köpa barnvagnen där eller iallafall testa o beställa!

skitbra för där kan man nog få se alla ifrån 2011 kollektion med...

Jag måste ju tipsa alla om att åka dit ska ska ha eller ha barn, det ska vara massa mysiga aktiviteter och sånt

en liten utflykt för inga pengar alls..

man kunde få 20% på inträde me coopkort o gå 2 för en me iphone ap!


Jag är så sugen på barnvagn så ja drömmde om de haha

drömmde om de mest konstiga barnvagnar man kan tänka sig!

men mysit var de

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards