♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Anna Algotsson - 6 april 2011 21:48

pengar är inte allt men måste må bra med

nu var ja ledig 2 dagar o känner att ja kanske borde jobba ihop dom ändå

tänkte göra ngt ja inte gjort på länge´

jobba ca 12 timmar imorn.. de ska nog gå men mina järntabletter är slut

måååste nog köpa nya innan ja börjar JOBBA hähä

Nemen ja har inte så mkt bättre för mej just imorn så de ska nog gå

 

Av Anna Algotsson - 6 april 2011 21:33

Helnajs Jöööö...

Haft en najsig dag!

hyrde filmer o åt spiceNrice nyss

de va inte så gott faktiskt!

    

en jättemysig dag faktiskt

2 bra filmer en gosig hund ÖVERGOSIG tillomed

en mysig kille o en skön soffa, fast ja vill ha en ny med divan!

 

bebisen sparkar på o halsbränna har man haha

 











Hoppas att du mår bra o att vi får träffa dej snart, frisk o söt!

Av Anna Algotsson - 6 april 2011 17:18

halloj alla! Idag är en bra dag men var är solen? Saknar den nu ju, jag som skulle ut o gå men inte i detta gråa Hähä jobbat halv 8 till halv 5 o vart förbi farmor o sagt hej :) nu blir de nog film o mat bara

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards