♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Anna Algotsson - 3 april 2011 23:14

  

Av Anna Algotsson - 3 april 2011 23:03


Underbara dag


Idag har allt varit så bra


jag o pappa åkte runt lite i twingon och pratade skit


sen var det dax att storhandla..


Det blev en hel veckohandling o en tusing fattigare blev man!


Skönt att man slipper svälta iaf


Vi fick middag hos mickes mor o far


fläskfilé me klyftpotatis o sås sen efterätt MUMMA


ikväll har jag mest övar teori o kikat på våra babysaker..

 

Av Anna Algotsson - 3 april 2011 17:26

Jag sitter i mitt vardagsrum o kollar barnprogram

dom va bättre förr!

eller så kanske det är för att man var litren o inte förstod bättre haha

  Snart ska vi til mickes mamma o pappa o få lite middag   

Jag är sååå hungrig, bara ätit lite yoghurt sen frullen, skärpning!

Av Anna Algotsson - 3 april 2011 17:05

Storkok..

Söndag vad innebär det?

laga mat, städa o tvätt..

inte speciellt roande men de måste göras ellehur?

  Detta brukar jag ha i min korvstroganoff

och så korv då förståss

  jag använder riskokare så slipper man hålla koll på riset, smart va?

  Lådor för hela veckan.. gött

 

Av Anna Algotsson - 3 april 2011 15:57

Sitter o över lite teori

inte speciellt rogivande men men hoppas på många rätt imorn

  Alla rätt på 2 små test iallafall hiho

Av Anna Algotsson - 3 april 2011 12:19

God Morgon

Vi började dagen med att dega i sängen..

as gött ju!

åt frukost i sängen med o kollade lite tv

sen gjorde jag ett test till, för imorn gäller de o klara sig så man slipper göra det igen haha det är så tråkigt!

 

Jag klarar mej varje gång så det ska nog gå vägen..

hoppas vi!

idag blir det slänga sopor, laga storkok tills i veckan o köra liten sväng

sen kanske de blir middag hos mina svärföräldrar..

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards