♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under april 2011

Av Anna Algotsson - 10 april 2011 22:17

prövade en ny glasss, plopp hette den

vet ni vad ja var retad för som liten?

plopp haha.. bara för att jag har så stora ögon

 

Av Anna Algotsson - 10 april 2011 22:11

ChiliConCarne

Jag gjorde lite mat idag så vi bara kan göra ris imorn, gött!

detta har jag i min:   jag steker färs med lök, tillsätter paprikan o låter det stekas ihop ett tag..

Efter det tillsätter jag tomatpurén o tomatkross,lite lite sweet-chili-sås kryddar lite efter behov sen bönorna

låter detta koka ett ganska bra tag sen OM man vill ha det lite extra gott så kan man tillsätta cremefraige 5% mums

något av det godaste ja vet!

Av Anna Algotsson - 10 april 2011 21:56

Vad det kan vara svårt att andas imellanåt då!

det jobbigaste är ibland då man nästan kippar efter luft

det är tydligen normalt när man är gravid så jag får la stå ut bara!

Hjärtklappningar är också något som känns obehagligt

antingen hoppar de till o slåt dubbelt eller stannar still känns de som..

Jag är pigg på dagarna men kvällarna är ja verkligen såå trött

känns ibland som ja borde låta mig sova men ja vill inte vakna föör tidigt

vad ska man upp o göra 6 lixom?

järntabletter hjälper endel och mat såklart  

jag önskar o hoppas att jag ska kunna vara ganska aktiv o må bra helatiden

alla skrämmer upp mig om att man ska vara sååå trött i sommar..

Det tråkigaste me graviditeten är att ja aldrig hör något possetivt om de

så har ni possetiva kommentarer kom med dom snälla?

 

såhär "svullen" är jag ibland! MYSIT

Så fort jag köpt/gjort något som ja gillar så får jag höra hur dåligt det var..


  • Jag har köpt ett fotbad=Det är inte bra!
  • Jag har varit o solat 5 min (längesen)= Det var inte bra
  • Jag gjorde några slingor= det var inte bra
  • Jag var ute o sprang lite= det var inte bra
  • Jag drack alkoholfri/lättcider= det var inte bra
  • Jag åt en skiva brieost på mackan= de va inte bra

Jag tror faktiskt att man kan göra ALLT med måtta

men jag dricker inte och sånt som jag vet att faktiskt kan skada barnet!



Av Anna Algotsson - 10 april 2011 21:46

Idag har man hunnit med endel

rensa bort vinterskorna och städat

skönt att ha tvättat idag med så man slipper det efter jobbet

vi blev bjudna på grillat hos mickes mamma o pappa

de va riktigt gottit!

 

snygg grill ellerhur?  

Av Anna Algotsson - 10 april 2011 17:25

Nagelack

ja älskar dom nya krackelerande nagelacken!

dom håller i ca 5 dagar o det är tufft!

målade lite vårigt idag när solen skiner så  

    Lila o vitt :D

jag var o körde en sväng me pappa inna, myyyys i värmen

sen var de kalas hos mormor som blir äldre o äldre (som alla)

ja va verkligen inte sugen på smörgåstårta efter all frulle haha

o ikväll ska vi ju äta grillat hos mickes mamma o pappa!

Av Anna Algotsson - 10 april 2011 12:01

Underbart..

Fasen vilken najs morgon

vaknade pigg o fräsh är la synd o säga men ..

vi bestämmde oss för att GÅ och köpa frukost så vi slängde på bentyngderna o gick!   haha såg bilden ifrån förra ullared.. samma parkering typ.. najs ju     köpte ju bentyngder förra gången i ullared med, det är skitbra men har inte avnänt dom så mkt.. ska la kanske börja gå LITE me dom lätta så man behåller konditionen (kan va bra o ha när man ska föda barn) hahaha

En STOR god frulle har vi fått i oss, nyttig var den inte heller!


Av Anna Algotsson - 10 april 2011 00:34

jag hade en jätte jätte rolig kväll med mina gammla vänner

vi red ihop i flera flera år o glömde bort varandra..

hoppas vi ska vara vänner för evigt iallafall  'vi var hos marina som bor

i stan, mitt i stan dessutom, lyxlägenhet vill ja säga!

tack tjejer..

         

Av Anna Algotsson - 9 april 2011 19:31

Återträff me gammla ridhusgänget...

ska bli slojjsigt!

   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards