♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under april 2011

Av Anna Algotsson - 13 april 2011 16:08

God o bra lunch!

 

Av Anna Algotsson - 13 april 2011 15:11

Underbart & Jobbigt

Skit vad lilleman rör sig i magen, får halsbränna o mår illa

känner mej redan hungrig o micke var hemma vid halv 1 o åt ju!

Det är såååå mysit att veta att den lever men de känns kan ja söga..

kanske därför de gjorde så ont, för han växer massor nu

hoppas det för då får de göra hur ont de vill bara han mår bra!

urk

Av Anna Algotsson - 13 april 2011 14:58

jag är hemma sjuk idag igen

spydde massor inatt o hade så himla ont imagen

kan va ligamentet el foglossning eller något

stackars mej! hehe

jag passade på att sminka mej lite kul o ta lite kort

man blir glad av att känna sig fräsh iaf! ellehur?

det är väl inget fel i att göra sig extra fin ibland när man känner sig blää

          ja blev bara trött av att poesa så...bläää

orkeslös mes!

Av Anna Algotsson - 13 april 2011 13:28

mina slingor blev lite gulaktiga men vill ja ha ljusare tar ja bara silverschampoo

tyckte de va fräschare ön innan iaf!

 

:D

Av Anna Algotsson - 12 april 2011 21:23

jag slingade håret lite idag

några stycken för den vidriga utväxtens skull..

resultat kommer imorn..

ser ut att få köpa silver-schampoooooo hähä

 

fix

Av Anna Algotsson - 12 april 2011 20:20

Vart ute på lite ärenden förrut..

Kikade in på sunhouse hos elxandra o hämtade mina nya produkter

om ja gillar de kanske jag ska börja sälja sånt vem vet?

 

sen förbi citys fisk o sånt affär o köpte färsk lax

sååå gott!

   gjorde kvällsmat på de o min man fick skala potatis höhö

   

Av Anna Algotsson - 12 april 2011 16:05

haha hur fick jag VG i hemkunskap?

eller varför fick ja inte mvg? (skålkade för mkt)

det går inte att göra muffins i så liten ugn me sån liten plåt

I-landsproblem..

vi har varmluftsugn som inte kan ha plåtar i sig, kaaaassssst!

jaja ja försökte göra de bästa av situationen

  försökte fixa dom lite finare hihi

  mina första cupcakes i en kaaaasss ugn :)

Av Anna Algotsson - 12 april 2011 15:48

ja bestämde mej för att hämta post från närbutiken

tog cindy på en promenix..

 

jag klöktes nog 10 ggr på den lilla biten o kände mej helt yr

stackars mej? haha

nu ska ja trösta mej med att baka lite

  skulle bli cupcakes men de blev inge bra.. haha ja är kass!

hämtade ett hm paket gissa vad tråkigt 1 bikini o ett par shorts

    försöker vänja mej med att vara 5 kg större så ja poserar framför spegeln i badkläder haha

 

det går att dra in magen så att man inte ser så stor ut men älskar ju ggravidmagen så mycket, det är ju min son där i<3

 

Ni vill inte se mina muffins hahahahha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards