♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under april 2011

Av Anna Algotsson - 12 april 2011 13:01

jag är hemma idag

Lite feber o spydde endel igår

var uppe o tog blodprov o kissprov för att kolla så jag inte fått infektion

 

jag brukar alltid ha mascara på under ögonfransarna men inte idag

va tycks? OSMINKAD ser ja ut tycker ja haha

Av Anna Algotsson - 12 april 2011 11:49

Namnsdag idag, LIV?!

Är det ett namn haha de visste inte jag..

Liv, har du en liv-försäkring

INTE snyggt iaf!


Har funderat lite på namn

det är ju lite tidigt än men,men

Vi tycker att Love,Oliver och Hugo är väldigt fina namn!


Jag vet en som jag hade stallplats hos förrut som döpte sin son till LOve men vad gör det igentligen?

vi umgås inte o pratar inte längre...

"made by making LOVE"= LOVE

Oliver hette min första favorit häst

det namnet kommer ju alltid ha en speciell betydelse såklart

Hugo har jag alltid älskat

vi spelade ju hugo o kollade på hugo filmen när vi var små

   

 

Några Fina namn ni gillar?

Av Anna Algotsson - 12 april 2011 11:46

Drömm

Vet ni vad jag drömmde inatt?

att jag födde en hamster???!!

jag födde den i samma vecka som jag är i nu 22-23..

det var helt sjukt

utan hår såg man ju inte vad det var men sen såg man det

vi åkte till sjukhuset o sa att de måste blivit ngt fel!

haha

de visade sig att bebisen va kvar i magen iaf!

sjuuukt!!

 

Av Anna Algotsson - 11 april 2011 22:34

Vart ska du våren?

Men vad är det jag ser?!

regn 2-8 grader... Neeeeej!

ja tyckte ju det var sååå underbart att våren var här!

 

mys

Av Anna Algotsson - 11 april 2011 20:54

Ikväll/ i eftermiddag har jag tagit det väldigt lugnt

mådde skit o hit helt enkelt!

Jag har spytt o haft sååån huvudvärk

undra varför!?

vi åt maten ja gjorde igår p lite fingerkex framför en film  

Av Anna Algotsson - 11 april 2011 17:34

Hittade ett minneskort me äldre bilder på..

kul o kolla sånt ju!

jag när jag var ca 14?

   

kul att jag hade mörkblå ögon ända till jag var 14-15 haha

i sommras

    På båten me min kära kollega

 

Av Anna Algotsson - 11 april 2011 17:31

Tur att min kille kom o hämtade mej vid 20 i 5 annars hade jag dött!

ja hade världens värsta huvudvärk idag värsta dagen på länge

sen fick ja min deklaration o gissa?

jag ska betala tillbaka 1400 KUUUUUL!

jävla skit dag helt enkelt!

     

Av Anna Algotsson - 11 april 2011 08:00

En Bra Start På En Bra Dag?

Jag ville verkligen inte gå upp idag men snoozade en kvart o HOPPADE upp

Tänk om man kunde knäppa med fingrarna så var sminket på o håret borstat

ja orkar inte sminka mej varje dag o håret får sitta i en toffs oftast på jobbet

jag är ingen morgon människa alls!

 

   Fick bli en lite hälsosammare frulle idag så magen går igång nu efter helgens JÄTTE nyttiga mat haha

vart godis,glas,paj,cheeseburgare mm så nu får de rensas ut lite

barnet kanske möglar där inne annars eller vad tror ni?

ni har ju så mkt åsikter haha

mosad banan  som ett barn...


Jag måste planera nu, har endel framöver!

i helgen ska vi på mässan i göteborg med mickes mamma

nästa helg blir det kryssning

tisdagen där efter ska ja göra körningen

Helgen därpå måste jag nog boka in Mary kay-sminkpartyt som skulle vart nu!

Annars har man väl fullt upp me o handla,städa,tvätta,rasta hund mm


ne idag ska ja ha en bra dag o det ska ni med

xoxo

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards