♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under augusti 2010

Av Anna Algotsson - 20 augusti 2010 16:20

  Botox? ne skojja hihi

Är det någon som har ett veckoschema dom följer eller?


jag funderar på att skaffa ett..

ungefär:


Måndag: jobba, vara med mimmie, storhandla

Tisdag: jobba, bodypump

Onsdag: jobba, tvätta, damsuga

torsdag: jobba, träna..

fredag: jobba, rida?

lördag: jobba, mysa med killen ex: bio, gokart, bowla eller såntdära

söndag: ledig sova tills man vaknar.. haha


Detta funkar nu och skulle vara kul MEN ja vill ha körkort o grejer först!

 

Av Anna Algotsson - 20 augusti 2010 16:17

2 filmer jag såg igår o idag..


Freaky Friday & Whast women want

   

dom är bra och båda handlar lite om att insidan har den största betydelse, sånt gillar jag o att filmerna har skitbra slut är ett plus

Av Anna Algotsson - 20 augusti 2010 16:14

  Titta vilket sött ben jag köpte till cindy.. det är nog bra att ta bort om hon får tandsten åsånt

  smarta små snackspåsar me nötter o torkadfrukt.. ha hemma om man e sötsugen?

Av Anna Algotsson - 20 augusti 2010 10:33

kolla vilken sööööt sån vill ja ha om ja nångång bor i hus,

den ska få vakta :) hehe..

Hela morgonen har ja suttit i telefon..

Tandläkaren. Bmm och vetrinär! Mycket nu haha..

Får la fixa allt nästa vecka så man har de gjort!

Kanske de sömnproblemen beror på, att ja tänker fööör mycket!

Oroar mig för småsaker man bara kan kolla upp :-D idag är de fredag.. Underbarare finns inte

Av Anna Algotsson - 19 augusti 2010 20:44

Av Anna Algotsson - 19 augusti 2010 20:03

Åh va redig jag var då

vattna blommorna, tvätta fönstren o myste med elvis  

   

Av Anna Algotsson - 19 augusti 2010 19:59

Grattis min älskade bror

 

väl hos mamma hittade jag o mina tjejers skiva sen vi va 15 typ weiii

 

yes

Av Anna Algotsson - 19 augusti 2010 17:23

Jag fick mina snygga armband med som jag beställde..

"Lev för att älska, Älska för att leva" står det på det ena

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards