♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Anna Algotsson - 7 augusti 2010 20:34

haha egot har mittbena..

Vi var ute och åt på Bubbels.. det var gotte!

längre än mamma!

  tapas...   burgare...   smsa låna :P   till mormor!   ego ibland ja!

vi hann handla och åka till videomix också  

Ikväll blir det film-mys i soffan o cindy åkte till mamma o sov puh!

Av Anna Algotsson - 7 augusti 2010 17:19

Skönaste kläderna.. mysdräkten såklart  

 

Av Anna Algotsson - 7 augusti 2010 16:09

ÅÅHH snart flyttar Hanna hem igen  

det ska bli så kul o mysit...

ha ngn att dela intressen med wohooo

vi ska hitta på massa skoj när hon kommer hem!  

  kanske ska åka ner till mina tussar i helgen men får se..

vore mysit o rida lite med dom o umgås!

ja är dock inte så jättesugen på fest just nu, allt kan ändras ellehur? hihi

Av Anna Algotsson - 7 augusti 2010 16:08

GRATTIS GUMMAN ALL LYCKA TILL ER!

 

Av Anna Algotsson - 7 augusti 2010 15:51

YOOOO...

Fatta att jag var sur som ett bi när ja vakna..

Cindy kom o tjöt o tjöt o tjöööööötttt..

ja låg o tänkte hoppas att Micke tar ut henne för ja behöver sova!

i veckan kanske jag har sovit 10 timmar sammanlagt o jobbat   

känns att man blir sur o lätt-ledsen hehe

btw ja gtog ut henne, hon gjorde ingenting så kollade ja tvrummet..

4 ggr bajsat o lite kiss! va e hennes promlem?

  lättare när hon va liten... haahaa

gick o la mej igen o vaknade nyss eller ngn timme sen!

livet e underbart när man e ledig..

ja gjorde goa toast o sätte på en kass film...

  surprice..

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards