♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Anna Algotsson - 5 augusti 2010 16:12

  Ne vad ska man göra nu då?

Jag har laddat lite film o tänkte mysa ikväll

Fick världens magsmärta o blev röksugen.. 

jag har inte rökt sen i lördags o de börjar bli sug efter nikotin   

ska försöka avgifta mej lite o därför vill ja inte ut för då e suget större! haha

ja vill inte va ensam ikväll buhuuuu

       

hade vart kul om någon kunde hängt med till ridhuset eller tränat eller vad som för ja vill inte bara va här ensam!

jag vill röra på mej med.. hehe

          

Av Anna Algotsson - 5 augusti 2010 16:05

åhoj snart är veckan slut..

sitter vid datorn o ska visa lite va ja gjorde på jobbet hehe

men de åskar förbannat så mane  lite scared..  

jag köpte tidning o nagelack på coop som ja lackade på o läste..

vi va där o köpte lite saker för imorn ska vi ha nybakade bröd åså till frulle..  

    trodde tidningen skulle få igång träningsmotiovationen men icke hehe..   lacket..   

Av Anna Algotsson - 5 augusti 2010 08:40

uscha ni fattar inte vilket hemskt humör ja har..

sur,lipar sen gosig   

haha TJEJER.. önskar man vore kille ibland, slapp röda veckan o hormoner!

Inatt sov ja la knappt 2 timmar buhuuu varför kan ja inte få sova gott?!  

låg o va ridsugen o rastlös o kramas mes mikael stensov hihi

  frukost någon?! oså lite go pepsi på det haha

  nu ska ja gå till jobbet.. KUL hehe

lämngtar till den 16e då ska ja ha spa eftermiddag på ciluette

funderar på att passa på o färga håret då med å klippa av någon decimeter

HÖSTFRÄSH!?

     

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards