♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Anna Algotsson - 28 augusti 2010 20:56

Av Anna Algotsson - 28 augusti 2010 10:13

Åh då bjuder vi på lite mys ifrån gårdagen..

Jag kom hem och stressade lite med lägenheten sen började laga lite Tacos..

jag o cindy sprang o hämtade hanna!

Fasen va mysit att äta lite tacos, dricka GOTT vin och prata lite!

    Cindy ville med ha tacos  

  Tog lite kompis-bilder     hanna hittade lite chips haha  

ja ville ha bilar men åt inga, dom ska i magen idag hihi

 

  Micke tog kort på oss.. vi skulle cpa mend et ser inte så farligt ut hanna?

haha vi satt o funderade på om vi skulle gå ut å så blev fallet!

Vi åkte taxi ner till stan..Det såg så tråkigt ut på vimmel så vi skulle kolla

  men vi stack till  

det var kul att träffa lite igenkända ansikten o dansa pytte!

Vi gick vidare till vimmel för att snacka vett i en dum brud men hon blev nog inte klokare för det!

Emmas snälla kille körde hem oss sen sov vi alla sött!

snipp snapp slut, kvällen fick ett härligt slut  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards