♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Anna Algotsson - 1 augusti 2010 22:45

Åh dumma hund..  

hon vägrar göra B ute ju..

nu går hon här o fiser (luktar som ett paket mamma-.scanköttbullar haha

  Här vill jag bo, här vill jag bygga ett hus.. ngn som fixar det?  

Av Anna Algotsson - 1 augusti 2010 22:11


   Sikken jävla film?!

slutade sååå himla kasst o var hur äcklig som helst..

Var en viss gubbe här som satt med täcket över huvudet halva filmen haha

Av Anna Algotsson - 1 augusti 2010 18:00

Ni fattar inte HUR MYCKET jag skulle vilja ha en TV i sovrummet!

det går inte direkt här om man vill ligga skönt för ja har skåp precis framför sängen ju.. bläää vill flytta till hus o ha de som man själv vill!  

 

Av Anna Algotsson - 1 augusti 2010 17:39

 

Kollade just på denna.. haha kul film  

cindy e sjukt gosig idag?

kan de va för man festade utan henne eller för man åt chips utan henne?    

 

Pröva dessa chipsen såå goda va  

Av Anna Algotsson - 1 augusti 2010 14:03

Nyförlovade...  

Mjo kärleken övervinner allt!

Älskar min lilla tuss-familj!

          

Av Anna Algotsson - 1 augusti 2010 13:50

Igårkväll satt man hemma mätt och belåten efter AS-GO grillkväll hos svärföräldrarna..

lite rastlös och lite ångest eftersom det var sista natten innan man började jobba igen..

Jag fick sms ifrån Andrea som skulle ut med sin tusse-kusse så ja drack o stack!

det blev puls av alla ställlen men roligaste på länge!

Tack gör den goda drinken..          

Mikael stack med sina vänner på vimmel så gick vi hem sen de va gött men inte att gå barfota i regnet..  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards