♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Anna Algotsson - 10 augusti 2010 18:03

Någon som har sett karate kid?

ja tänkte att vi skulle se den nu o göra lite goa toast osåå  

 

erkänn go bild haha LÅNGA ben?

Av Anna Algotsson - 10 augusti 2010 17:57

fyfan va ful bild hahahahhaa cindy in action!

  vad är det för djur?

Av Anna Algotsson - 10 augusti 2010 17:54

Hur kan såhär lite väga så himla mycket?

ja som pårecis tränat lite så skulle man bära hem dethär fy va tungt!

mina axlar lär ha träningsvärk imorn hahah

  Laddade upp med massa frukt o bär nu bra skit har ja hört  

  haha snygga skor ja fick låna av mickes mamma va men sött av dom TACK :D

Av Anna Algotsson - 10 augusti 2010 14:57

yoo.. Passar la på att träna på jobbet nurå :) ska ju köra sen o fixa lite! Kanske hinner till gymmet men varför stressa när man han boll här o hantlar hemma? Hoppas vi orkar gå ut o gå en långis sen med vore fint<3

 
Av Anna Algotsson - 10 augusti 2010 14:52

tisdags-salladen på dannes är god men usch inget smakar när man mår illa :(

 
Av Anna Algotsson - 10 augusti 2010 08:15

Hmmmmm...Tänk va man sparat pengar om man inte gick ut...

men det är grymmt kul ibland ellerhur hehe

dannsssaaar aldrig nykter ju! (bara tryckare)

haha

hanna o jag ska ut ihop o cpa som gammla goda tider när hon kommer hem

men gumman jag måste ta de lugnt med!

vi ska ju spara pengar så vi kan åka runt istället right?

Hitta på mysiga saker känns mer lockande o tänka framtid eller?

KUL ska man iaf ha vad som än händer..

   

Av Anna Algotsson - 10 augusti 2010 00:27

 

Oh, ja o micke såg denna precis..

söt och rolig gammal film ifrån -05 sevärd!

tycker den är bra  

man blir lite sugen på egna barn när man ser den ju  

Jag o Micke var så rediga innan vi va ute o jogga/gick en bra sväng..

längesen man rörde på sig haha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards