♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 11 augusti 2010

(y)

Av Anna Algotsson - 11 augusti 2010 23:13

Duktig mikael...

han bygger ihop byrån som han har gjort, som  man kan ha resten av alla kläder i..

  kolla hur allting ligger huller om buller där på.. de ska va IIII lådorna   

Bra att man har en handy-man som kan skräddarsy inredningen efter rummet hihi

  söta nallarna jag fått av Micke fick vara med i bloggen

Jag älskar nallar!  

Av Anna Algotsson - 11 augusti 2010 23:00

Åh nu har jag köpt sömntabletter för typ 170 spänn

hoppas verkligen att ja ska sova gott nu!

hon sa att de skulle vara det bästa på naturapoteket i stan iallafall!

 

Av Anna Algotsson - 11 augusti 2010 22:56

haha snygga bilder..

Ne men dett köpte jag idag

passa på tjejer lite mysiga tröjor kvar på gina-rean!

    jAG KÖPTE ÖRHÄNGEN OCKSÅ!

visst är som söta? 17 kr på gina rean haha

 


Av Anna Algotsson - 11 augusti 2010 22:40

wohooo..

bästa dagen på länge länge..  

skön jobbdag fastän man var mkt trött

fick i mej lite skolmat med haha (fisk med kallsås) älskade de när ja va liten

  Efter jobbet gick jag till stan o träffade carro..

vi shoppade lite grann sen gick hem till mej!

så trevligt att se henne igen

    Micke skjutsade oss till busstorget sen stack vi o handlade..

de bled film o våfflor jummi (men va mättande)

    Sikken film ja såg btw..

helt sjuk!

en gubbe som skulle skapa en mänsklig tusenfoting haha

 

slutade dåligt dock!   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards