♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Anna Algotsson - 30 augusti 2010 22:55

bjuder på lite bilder..

  hoppas inte mikael dödar mig nu hiho   sååå härlig hårfärg va

Av Anna Algotsson - 30 augusti 2010 20:10

  kollat!

Av Anna Algotsson - 30 augusti 2010 20:06

Mikael e duktig o viker tvätten hihi

  chockad?

Av Anna Algotsson - 30 augusti 2010 19:59

Åh va skönt att komma hem..

fastän man ska fixa kläder o laga mat men det hör la till när man bor själva?

ja va en sväng på   och körde core..

  riktigt intensiv träning men inte så svettigt som pump!

hoppas man har tid o köra det på måndagar för jag gillade det, lagom med 45 min!


jag gick o mötte mikael så gick vi hem o lagade lite mat!

     

Jag prövade något nytt.. hade lite pasta o lax o visste inte vad jag skulle göra så ja gjorde en gratäng..

jag lade pasta i en form med kryddor o ost sen ett lager lax..

     

jag la i lite rödlök, svamp och bonjor vitlök-örter sen pasta o ost.. in i ugnen oså var det klart!

  Lättlagat, nyttit och gott  

Av Anna Algotsson - 30 augusti 2010 12:53

sööööt saknar redan min nalle

 
Av Anna Algotsson - 30 augusti 2010 09:06

Im a happy happy girl with a happy happy smile  

Så skönt att kunna göra saker innan jobbet va

Nu har ja tvättat en maskin, bäddat åsånt som ja inte direkt skulle gjort om ja börjat 8!

  dax att gå strax då..

Idag blir det lite träning sen bara slöa! skönt!

Av Anna Algotsson - 30 augusti 2010 08:30

Åh nej!

inte okej...

Jag låg i sängen, hörde klockan ringa..

Sen såg jag ett sms "du börjar 9.20"

Ja ba men Micke det är la söndag?!

-NEE?


Gud ja va så inställd på det! TYPISKT hihi

Aja var la bara upp o hoppa ändå, påsar under ögona har ja me snyggve!

Jag startar dage med att fixa på kuddarna på soffan som hunden spytt ner, betala en räkning till..   Och avnjuta en god stressfrukost: hallon, yoghurt,banan,linfrän o havregryn :)

  Det var gott, smakar som en äfterätt ungefär :)

Mixar man ihop det blir det även en nyttig smoothie

(om man har ännu mer brottom)

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards