♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Anna Algotsson - 8 augusti 2010 21:59

    bra filmer för er som gillar hästar

Det gör jag älskar dom!

den var urmysig o jag grät lite för ja saknar mitt förra intresse nu när man inte har så mkt att göra hehe..   

Av Anna Algotsson - 8 augusti 2010 21:51

Några bra filmer:


     

Alla domhär filmerna handlar lite om samma sak... Bedragna av sina käraste!

Aldrig kul men allt löser sig bra tillslut i alla 3 ju!

  Goda chips till film-myset..  

    

hej

Av Anna Algotsson - 8 augusti 2010 17:27

Hello...

FY va tråkigt ja har..

ge mej ett intresse NUUU!

jag satt halva natten o kollade hästar, vill ha ngt å göra!

mår fan dåligt över att bara sitta här!

Mikael kan roa sig med sina mesiga tv-spel osånt men ja då?

gå ut o gå i ösregnet? KUL.. not!

ne vad ska ja göra

imorgon kommer blutten o dom in så man kan mysa me dom OM man vill  

I veckan blir de bara jobb och sånt KUL...

känns så tråkigt just nu bläää!!

  färga håret mörkt för att ha ngt o göra?

Jag klippte precis av 4-5 cm för ja va uttråkad!  

Funderade på om man skulle ner till gymmet men jag har INGA gymskor jag kan ha, dom ena är försmå och de andra för stora  

Ilandsproblem!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards