♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Anna Algotsson - 29 augusti 2010 23:39

Hmm undra om jag är skadeglad eller om ja bara tycker dete  skönt!

Jag skrev precis med en killkompis..

Han berättade att han bara från ingenstans blivit deppig o ledsen o känner sig ful osånt.. Så kan ALLA BLI, NU ÄR DET BEVISAT!

  Jag kan bli det ibland, tror bara det är hormonerna..

Kan från ingenstans börja tänka på Döda som jag älskat osv..

Känna att jag är fet fast ja inte gått upp ett gram osv!

Alla blir så ibland, det är normalt.. går det för långt kallas det UTBRÄNDHET!

inget man gör känns rätt då finns det hjälp o det är normalt!

  Minns när jag var med Hanna i stockholm o ville köpa den men den var inte fin?

inte fin på mig eller var den för fin på mig?

haha sjukt att man fortfarande kan älta sånt som gjort ont o höra!

Av Anna Algotsson - 29 augusti 2010 23:34


‎"Rödluvan lyssnade inte på sin mamma,
Pinocchio var en lögnare,
Robin Hood var en tjuv,
Tarzan gick utan kläder å lekte med sin "apa",
Snövit levde ihop med 7 män, den slampan,
Pippi jagades av soc och Emil söp sig full i unga år.
Det här växte jag upp med, så klaga inte på hur jag blivit ;)"  

 


Av Anna Algotsson - 29 augusti 2010 21:34

Killar borde lyssna på texten!  

Robyn- Do you really want me


Boy listen to me careful now
Cause this is something every man should know
Oh this is a lesson about how
You treat your girl right just let it show
That you love her that you need her say
That you want her in every way
You gotta show your girl a little respect
Or you won't get nothing back but hate
It's those little things that mean so much
You gotta treat her right
Or get out of her sight

Do you really want me am I really special
Taking is so easy boys giving is unusual
If you really want me don't make we wait too long
Respect and love is the key just listen to my song

Safe is how she wants to feel
Protect her with all you've got
Oh she wants to know your love's for real
And be a good lover make her hot
Then she'll do everything love you day and night
She'll do anything just do her right
It's those little things that mean so much
You gotta treat her right
Or get out of her sight

 

Av Anna Algotsson - 29 augusti 2010 19:35

sådär nu har vi LITE lila i vardagsrummet iallafall..

 

Av Anna Algotsson - 29 augusti 2010 19:25

Tips.. Låt fläskfile koka med morötter i 30 min med lagarblad..

  skär upp paprika,champinjoner o lök..

  krydda efter smak o häll i köttbuljong o matlagn-gräddde   bilderna hamnade i fel ordning :)        

matburkar till veckan..        kryddor ja använder         bra skit: riskokare

Av Anna Algotsson - 29 augusti 2010 19:18

desperata hemmafruar..

Nu har vi varit o köpt allt till ett lila vardagsrum :P

micke städade o fixade o jag lagade mat!

 

 

Av Anna Algotsson - 29 augusti 2010 13:13

va hände .( ja fick skitont i nedre-delen av magen o känns som jag ska spy :(

  godnatt typ!

Av Anna Algotsson - 29 augusti 2010 12:39

Åh fattar ni att jag skulle vilja ligga i sängen en HEL dag o bara mysa o bli pussad i pannan..  

Hade vart så skönt.. en dag utan måsten o känna att man verkligen är ledig!

Jag måste fixa klart tvätten,byta i sängen o tvätta soffan IGEN!   

Jag är riktigt slö idag faktiskt o har nog 2 bra filmer att se med så ja e inte så sugen på att göra så himla mycket mer än att bara mysa!

Micke ska lämna sin bil på service i veckan så vi måste handla sjukt mycket idag!

    A4 :)

  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards