♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Anna Algotsson - 19 augusti 2010 20:44

Av Anna Algotsson - 19 augusti 2010 20:03

Åh va redig jag var då

vattna blommorna, tvätta fönstren o myste med elvis  

   

Av Anna Algotsson - 19 augusti 2010 19:59

Grattis min älskade bror

 

väl hos mamma hittade jag o mina tjejers skiva sen vi va 15 typ weiii

 

yes

Av Anna Algotsson - 19 augusti 2010 17:23

Jag fick mina snygga armband med som jag beställde..

"Lev för att älska, Älska för att leva" står det på det ena

 

Av Anna Algotsson - 19 augusti 2010 17:02

så himla knäppt o dumt att man får så mycket mer energi när man kommer hem..

Just nu väntar ja på tvätten så jag kan byta maskin innan ADAMS kalas  

  tvättstugan.. kul ställe...

   

passade på att byta färg i badrummet.. rött är sött..

men fy vilket vadrum.. kakla om människa? haha

  jag fick mitt nya smyckes-ställ jag beställde förra veckan..  

skitbra ju!

händerna gjorde jag själv på jobbet.. hehe

Av Anna Algotsson - 19 augusti 2010 10:20

fyfan ja känner mej som grisen på bilden.. Rutten e va ja känner mej nu! Höstdepp eller va i? Ja har så mycket jag vill ha just nu.. Behöver verkligen nya gymskor, massa pengar, tröjor.. körkort! De känns så tråkigt att behöva göra allt dedär igen :( kommer iofs ihåg teorin endel men de va ett tag sen ja klarade den nu ju haha ska köra som en kärring resten av livet så ja kan ha körkort 4 alltid för de hade underlättat min vardag endel! Jag kikade på marikas sida o hittade en dröööömhäst, ja har inte sett en så fin häst sedan pelle! Ja skulle göra vad som helst f4 en sån sagohäst faktiskt.. Tråkigt att ja börjar tänka på hästarna nu som är döda osån skit! Minsta lilla känns så omständigt just nu! Att träna me skoskav, att gympasset börjar halv 6 o ja slutar halv 4.. Skulle börjat halv 5 så kunde man gått direkt iaf! Ja skulle provat en häst idag men vet inte var min andra ridhjälm är :( buhuu hem o lägga sig i sängen me massa godis är mest lockande just nu faktiskt, har en konstig smärta i magen sen ett tag o sömnproblem som gör mej grinig o ful haha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards