♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under augusti 2010

Av Anna Algotsson - 17 augusti 2010 13:17

Idag ser ut att bli en okej dag men men slitsam.. Vädret gör en grymmt trött och sliten tycker jag! Några timmars jobb kvar, sen i em/kväll blir det pump! Läääängesen nu, ja kommer la dö där haha nejdå tar de lugnt me små vikter nu så inte lederna pajjar :-D ikväll får man la säkert handla åsånt skitkul hähä vill bara hem o kolla film i sängen just nu!

 
Av Anna Algotsson - 16 augusti 2010 21:26


Åh vilken vacker låt

Av Anna Algotsson - 16 augusti 2010 21:01

Fasen va gött!

vilken dag..

jag jobbade o det var segt men den helt fantastiskt

  <-- gjorde ansiktsbehandling o fick lite go massage sen kopplade av i relaxen med ett saftigt päron och en tidning..

väl hemma slängde jag i en hårfärg o lagade lite kycklingwook..

Hoppas verkligen att alla unnar sig det någongång!

bara att gå och fixa ögonbrynen på salong gör ju sitt enligt mej!  

fick lite produkter med  

    haha myspys med deras morgonrock..

  en utslagen kvinna.. haha


Av Anna Algotsson - 16 augusti 2010 12:42

haha någon mer som ycker min frukost ser ut som spya? :) det är iallafall havregrynsgröt me banan o hallon hah :) urk va ja försov mig idag va.. 10 över när ja börjar hel hahaha bra där! Gud va ja älskar att somna ihop med någon man älskar<3 denna sagen ska bli underbar hoppas ja!

 
Av Anna Algotsson - 15 augusti 2010 23:06

såå skojj.. andrea kallar sig för snow-white för att hon är vit som snö   

 

Av Anna Algotsson - 15 augusti 2010 22:47

Denna Låten kommer alltid vara en av dom finaste  

Av Anna Algotsson - 15 augusti 2010 22:44

Åh imorgon ska jag ha en riktig mysdag..

efter jobbet ska jag till  

Göra ansiktsbehandling, slappa, sen ska jag hem och färga håret BRUNT!

längtar tills imorn kan ja säga!  

Av Anna Algotsson - 15 augusti 2010 22:35

Åh nu är söndagen Nästan slut ju.. hehe

har inte hunnit med så mycket faktiskt..

började dagen med att rensa garderob ungefär hehe

  Jag och Mimmie stack o käkade på alé-terassen

Panpizzan där är den bästa som finns   

Mätt var man kan ja säga hehe

Efteråt gick vi hem till henne och kollade på en söt high-school film

  En jättebra tjejfilm, tacl för en trevlig eftermiddag!

Nu är ja precis klar med rensandet utav garderoben o allt ligger i nya bytårån..

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards