♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under augusti 2010

Av Anna Algotsson - 15 augusti 2010 14:09

  Någon som provat detta? verkar skonsamt för håret men vet ingen frissör som gör de?

Av Anna Algotsson - 15 augusti 2010 13:36

myttoman eller?

Av Anna Algotsson - 15 augusti 2010 13:32

Nawh kolla på detta klippet, så sött va

att människor får eterförenas är vackert!

Av Anna Algotsson - 15 augusti 2010 13:19

http://www.youtube.com/watch?v=ksqKIGV9-Jc

http://www.youtube.com/watch?v=XF0zzDhNJ84


klistrade in dom så ja ska komma ihop dom, min o andreas :)

Av Anna Algotsson - 15 augusti 2010 12:51

Åhh ja bli så jäkla trött!

varför säger alla så olika..


Innan stod jag mittemellan 2 puckon..

Killar o tjejer som vill ha vanadra men båda hör av sig till mig

Vissa tjejkompisar passade man bara ibland eller passade för ett tag.. KUL?!

så trött på mej själv att jag ens umgicks men människan!

Jag vill bara ha kompisar som man passar för jämt o tar sig tid till mig om ja behöver prata osv.. har bara kvar sånna härdanefter..


Jag är så himla irriterad på ett visst x som ljuger om allting för alla

Till mig säger han att han inte vill träffa en tjej o tycker hon är störig stalker osv..

till henne försvarar han sig o är med henne överallt(utnyttjar?)

jag tror tilloch med att tjejen tror att dom är ihop

Han är inte ihop med någon!?

Skärp er för helvette!

ni sårar ju varandra, take a break?


här hemma är det sura miner ett par timmar utav dygnet!

kan man inte få ett glatt liv o kunna vara nöjd?!  

enligt alla e ja aldrig nöjd så..



(måste få skriva av mej ibland!)

 


Av Anna Algotsson - 15 augusti 2010 12:42

Åh vilken underbar lördag det blev..

Först var man hemma o slöade

sen gick jag en stund till eddie o spelade nintendo..

nÄr micke kom hem fixade vi oss o drog på kräftskiva hos hans föräldrar..   Mickes bil   vi<3

När vi kom hem hade jag tagit en cider..

linda o andrea ville hitta på något eller iaf träffas så ja stack till stan!

ja o andrea fick skjuts av micke till harrus!

skitkul skitkul tack för igår!

träffade linda o gänget o massa skojj

     

nu blire mys o rostmackor..

    muummsss...

Av Anna Algotsson - 14 augusti 2010 23:28

hejdå nu åker jag till Linda..

Längesen man såg henne...  

  gaaaaaaah blir snart arg, tracka mej inte

Av Anna Algotsson - 14 augusti 2010 22:27

  Detta e inte dumt :)

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards