♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under september 2010

Av Anna Algotsson - 23 september 2010 23:03

Okej om man börjar locka håret vid 10-11 på kvällen är man utråkad!

mest av alla men de va kul för en gång skull o har ja tur kan ja ha dom imorn..

  cindy saknar sin pappa..   GLAD Anniz..   kelögd anniz..

  kolla va mycket plats ja har kvar i sängen.. de fattas ngn!   Öhh ja glömmde ciggen på jobbet så ja knarkar pepsi

Av Anna Algotsson - 23 september 2010 22:03

haha blev just sms-BOMBAD såg jag!

4-5 stycken var frågan XOY ikväll?

hehe borås o xoy asså..

club pank äre på torsdagar.. nej jag ska inte ut men ni som ska, ha kul  

 

Av Anna Algotsson - 23 september 2010 22:01

Hehe de va en som skrev o frågade vad jag har för ögonfärg.. GRÖN

ibland på bilder blir dom mer blåa men det har jag inte längre hehe

  skojj att tv:n speglar sig i ögonen...

Av Anna Algotsson - 23 september 2010 21:50

ja, vad ska man göra nu? känner inte för promenix ingentint ingenting..

ja är såå himla tråkig...

ska nog ge ONE TREE HILL en chans.. tack sofia för tipset

 

laddade hem ett avsnitt får la se om jag får ner de ikväll isåfall ska jag kolla påt!

ja är så himla tofflig just nu.. saknar min kille redan o han stack för en timma sedan.. va är det med mig? höst-depp eller bara röd-vecka?  

  kolla va sött ja har verkligen dubbelt så störa ögon där.. LIKE IT!

Av Anna Algotsson - 23 september 2010 21:42

Jag o Micke bestämde iallafall att vi ska kolla o shoppa i knalleland imorn o sen på söndag ska vi till   ska bli skojj..  

Av Anna Algotsson - 23 september 2010 21:36

seriöst va äcklig o lat ja känner mej..

inte rörst mig en meter idag typ..

jag jobbade iofs o sen var på MEDIAMARKETs öppning..

sen kollade vi på hus..

 

de va kaos i affären och husets källare var ruttet..

Idag är jag allmänt depp o känner mig sjuk!

  kan ingen bara ge mej ett sånt hus? NU!

  min älsklingsvovve vill ha egen trädgård!

 

tro

Av Anna Algotsson - 23 september 2010 10:52

DUUU JAG VILL ATT VI TROR På VARANN..

öVERDRIV MED BEKRäFTELSE NäR MIN TO äR SVAG,

VI SA OM DU TYCKER ATT JAG äR UNDERBAR

GE MEJ KäRLEK NäR JA FöRTJäNAT DET MINST

FöR DET äR Då JAG BEHöVER DET SOM MäST

Av Anna Algotsson - 23 september 2010 10:36

fruktansvärt! Uscha fy vad deppigt allting är ja gillar hösten o tycker att den är mysig, tända ljus,gosiga tröjor o promnader utan att svettas så fort man går en meter.. Men varför blir man så depp? Alla på jobbet deppar, jag med.. Känner mej lite sjuk faktiskt! En fick gå hem från jobbet då hon spydde vid frukosten, myyys... Stackars jenny som ligger på sjukan undra om hon fått någon slags influensa eller varför hennes sänka är över 200? StackarN! Ja hade nästen kunnat offra dessa hundralappar för min säng just nu.. Sov kanske 3 timmar inatt! Hunden småskällde helatiden och ja låg o tänkte massa sjuka tankar.. Tycker det är skojj att jobba lördagar mn det är bara för att det är med hanna ingnting annat, bryr mig knappt ens om att det är lite mer i lön! Ja började med det för att micke brukade hoppa in o fixa lite extra-timmar men nu får han inte de jävla fittchef han fått!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards