♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Anna Algotsson - 2 september 2010 22:06

LÄngtar sååå..

Tills det är fredag eftermiddag då man kan känna sig LEDIG

Jag och Hanna ska iofs jobba på lördag, till gbg o käka gott sen bada sen hem!

Kallar inte det JOBBA men det är ju ett jobb i sig!

  (jag o hannis i fredags)  

jag har laddat hem massvis med filmer som ska kollas på i helgen!

jag behövet vita helger!  

 

Av Anna Algotsson - 2 september 2010 19:51

Åh vilken härlig dag!

jobbet var iofs vääääldigt segt och så men gud va skojj vi hade!

efteråt gick jag till stan o mötte mimmie..

vi gick till knalleland o gick där från 4-7 ungefär!

vi glömde av att fika för vi hade såå mkt att kolla på!

tips om ni ska köpa film är att gå in i butiken jämte clas ohlsson! 3 för 99

  köpte myshalduk till dom kalla höstdagarna o smink   en ny mp3 så slipper ja o micke slåss om min hihi   hittade 2 jättefina tjöjor ja ville ha men hade inte pengar till de nu..

  kofta<3   tunika

tyckte dom var kvinnliga.. hehe

kolla vilken fin bok jag hittade med:

  snygg ju

Av Anna Algotsson - 2 september 2010 10:36

Det bästa jag vet är kärlek.. äkta kärlek o överaskningar! Det bästa som finns är när någon hux-flux överaskar en med något fint/mysit eller skriver något som kan få hjärtat att bulta snabbare! Ja kräver nog ganska mycket kärlek just nu :) den kärleken man fick ifrån sina förra djur är obeskrivlig! Tycker de kan vara mysit att få ett sms ifrån mamma där det står "jag älskar dig gumman" eller från en vän som saknar en! Man märker ju snabbt vilken kärlek som är äkta.. Dom man passar för jämt o inte bara ibland<3

ego

Av Anna Algotsson - 2 september 2010 10:08

Det värsta jag vet helt klart är EGOISTER! Människor som bara tänker på sig själva! Som inte låter andra tänka o tycka vad dom vill utan att den måste uttrycka sig.. Som kan skita i andra med när de gäller den själv är allting så himla viktigt! Finns många exempel o ja tycker det är skrämmande! Vissa personer tror att allting kan handla om dom själva så dom näsintill skiter i andra! Allting är så brottom o ska fixas för dom men det som ska göras för andra är nästintill oviktigt.. Tycker det e så tråkigt! Mår fan illa!

Av Anna Algotsson - 2 september 2010 07:59

hej nu går jag o jobbar.. hejdå   

  idag ska de kollas i stan o sen lite träning sen mer scary-movie

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards