♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 21 september 2010

bra

Av Anna Algotsson - 21 september 2010 22:32

  en bra film ja o micke såg innan...

så mysit att vara i din famn  

 

Av Anna Algotsson - 21 september 2010 21:48

uscha ja mår illa... känns som att jag ska spy?

hunden står o äter o äter.. haha

ja orkar typ ingenting nu.. känner mig svaG?

  

Av Anna Algotsson - 21 september 2010 21:45

hejdå sommaren

HeJ hösten..

nu har jag lagt fram lite sommarkläder som ska upp i förådet..

känns sådär men det e mysit me lite häst-nytt

  hej höst-mys        

hejdå alla härliga färger..

känns både bra å dåligt, nu kan man sitta inne med gott samvete!

Av Anna Algotsson - 21 september 2010 19:43

dagens    till mina älsklingsskor som läcker nu bläää

  

Av Anna Algotsson - 21 september 2010 18:26

Älskar bodypump..

Med mer muskler bränner man mer fett så är det bara!

Önskar att jag hade tid o köra mer än en gång i veckan..

Lite tråkigt att dom inte har tider som passar mig mer!

peppa varandra till något man aldrig klarat själv är det man gör.. körkööörköööör!

  

såhär kan ett pass se ut..

Av Anna Algotsson - 21 september 2010 18:22

   mig själv för jag var så duktig på   

Idag! orkade så himla mycket mer nu när jag åt en riktig middag fast ja glömde vatten de var jobbigt!

Av Anna Algotsson - 21 september 2010 12:56

godeftermiddag på er..Nu har vi just ätit as god raggmunk.. Skulle nästan kunnat leva på de jammihar gått en sväng till coop med o kikat så dagen har gått fort idag..Ja kom på att ja har en ganska fullspeckad vecka :)ons: matchtors: husvisningfredag: lön,kolla stan,shoppa sen kanske spela med hanna..Lördag: jobba med hanna sen bio o mys me mickesöndag: köra litelite skojj o se fram emot iallafall ju!Ja ligger här o halvsover o saknar min hund o min kille jättemycket..

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards