♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Anna Algotsson - 15 september 2010 23:06

Jag sitter o göt fotbad.. i en hink haha  

  får nog skaffa en sådan eller hämta mammas..

det är ju så skönt o bra för fötterna, dom slits ju mest under en hel livstid sägs det

Sen ska jag lägga mig på   o hoppas ja somnar efter det!

Behöver komma i säng i tid någon dag, mår illa av att vara så trött..

Cindy gillade inte att gå ut i regnet så någon promenix på kvällen blev de icke

 

Av Anna Algotsson - 15 september 2010 22:16

ja o min nya hårfärg..

Känns bra me så mörkt nu när dete  mörkt ute hehe

en på jobbet tyckte de va kinky? okej..    

Av Anna Algotsson - 15 september 2010 21:51

detta kollar jag på ikväll:

  skånefruar

  premiär för mig då hehe

Av Anna Algotsson - 15 september 2010 21:40

Tiden läker alla sår, det stämmer!


Det bästa jag visste var häst!

min bästa, den allra bästa dog o hästlivet blev aldrig detsamma..

man kan ha person-kemi med en häst!

en underbar vän som gnäggar när du kommer o bara låter dig tränsa den åså!

Jag var ganska olycklig ett tag så olycklig att ja inte ville finnas!

Var så tankspridd runt det o allt de gammla att ja inte insåg allt bra :)

  en sötis som också gjorde ont att bli av med!

haha va mycket negativt de blev!

     

Glad att jag har mina underbaringar

      

Av Anna Algotsson - 15 september 2010 21:28

Tänkte bara dela med mig lite utav min uppväxt

eller igentligen något utav det jobbigaste i min uppväxt..


Jag var väldigt väldigt smal när jag var liten o gick på trandared-skolan, höll mig ganska mycket för mig själv o hade mitt egna intresse: Häst

Brydde mig nog inte om så mycket annat just då för jag hade dom bättre vännerna i Ridhuset o tyckte väl att hästarna gav mig kärlek!


Tjejerna i skolan brukade mobba mig för jag var så smal, 3 tjejer som var dubbelt så stora i bäde längd o bredd retade mig o de gör faktiskt ont än idag när jag tänker på det! det började bli mode med riktigt tajta jeans o smal som jag var hittade jag INGA alls! Mamma kom hem med ett par jeans DOM FÖRSTA JEANSEN SOM SATT TAJT! juppie vad glad jag var o tänkte nu ska dom få se att ja med kan ha tajta jeans som alla andra coola tjejer..

Det första jag fick höra var:

"har du köpt dom byxorna på barnavdelningen eller?"    ELAKT!

Jag tog nog aldrig mer på mig dom byxorna...



Någor annat jag retades för i säkert 4 år var mina stora ögon..

Jag vet inte varför?

varför störde dom sig så himla mycket på dom?

varför boxade dom på just mig?

hur kunde läraren gå förbi o se det?

Mina smeknamn var mest "plopp" "joystick"

Ibland när man kom in vid skåprummet i skolan gnäggade folk för att dom visste att jag red o någon gång hade dom kladdat ner skåpet o skrivit fula ord!

 

Av Anna Algotsson - 15 september 2010 21:17

Min dag såg ut såhär:

Jobba.. där var en trevlig ny tjej o jobbade som jag pratade mycket med o det visade sig att vi hade 3 gemensamma vänner, borås e stort?

själva jobbdagen gick fort och jag prövade en ny dressing:

  har ni inte testat, gör det!

den var as god till räkor o tonfisk o öven att blanda i keso! jummijammi

kan tänka mig att bara värma den o hälla över fjärillsmackaroner nu!


Jag solade en 10 minutare o stensomnade i vårat skit-solarie på jobbet   Skönt det kan va o sola en sån pyttestund o ladda batterierna.. vet ni vad jag laddader för?

En runda på kranmossen med Micke.. 4,5 km blev de idag.. lagom!

    mupp ;)

Vi åkte hem lite snabbt så ja kunde byta kläder o fixa sen skulle jag til Mimmie..

vi kollade på denna:   Public Enemies..

tror att hon kan hålla med mig om att det var en smådryg killfilm..

filmer på 1,5 timma är lagom tycker ja som har lite sprall i benen   

Nu e man hemma o slöar..


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards