♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Anna Algotsson - 22 september 2010 23:54

Åh nu har jag tagit en behövlig lååång dusch...

  stod o funderade lite..

varför ska man ha hår på kroppen? varför? onödigt o äckligt o jobbigt!

finns ju djur utan hår men människor då?   

hade ja haft råd hade ja lasrat bort de för gott haha

Av Anna Algotsson - 22 september 2010 23:01

  Hoppas jag mår bra och är pigg imorgon.. Då ska vi gå på visningen på detta huset.. ett sött hus som ligger gatan nedanför oss.. skule va så kul om det var fint men det behövs nog göras EN DEL!

Ska bli skojj iallafall..

Måste tänka possetivt nu, fredag LÖN o kanske spela med hanna..

det är nära nu!

Av Anna Algotsson - 22 september 2010 22:54

MEN ja är på sånt skit-humör idag..

fel vecka o driva med Anniz!

facerape? driver du med mig eller? TÖNT!

 

Blir bara så trött på alla som skriver töntiga saker...

Av Anna Algotsson - 22 september 2010 22:50

   

laga mat, äta mat,köpa mat är kul (om det blir gott vill säga)

men diska det är en fet diss på det måste jag säga mohaha

Av Anna Algotsson - 22 september 2010 22:09

tussen o sitt ben  

Av Anna Algotsson - 22 september 2010 21:56

hahahaha kollar på VÄLKOMMEN ÅTER på 4an.. svensk humor haha..

 

Av Anna Algotsson - 22 september 2010 21:46

fick hem lite varor ifrån HM

synd att allt är snyggare på dom spinkiga modellerna bara..

  jacka o jeans   Nå cindy? hiss eller diss?   svar: om jag får vara innanför o pussa på mamma så HISS

  myshalstub..   oversize tröja.. lite väl stor i xs men,men   den får la suga dååhh...

Av Anna Algotsson - 22 september 2010 21:16

Åh de börjar bli kalllt nu..

dax för ny vinterjacka..

varför ska de vara så dyrt med det snyggaste för?

 

var ju inne lite på denna först men tänk så många jackor man kan få för 7 tusen?

 

vilken färg skulle jag passa bäst i? mörkblå eller röd ska ja välja OM ja ska ha de ifrån svea tror jag!



Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards