♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Anna Algotsson - 4 september 2010 22:10

Någon som e sugen på korv med bröd?

-VI med!

haha drog till maxi halv 10 o köpte kvällsmat, ingen orkade laga så de fick bli de!

Hoppas fler tjejer får korv ikväll hihi

 

Av Anna Algotsson - 4 september 2010 20:51

Jag   ÄLSKAR

  dej

Vi har sett dessa filmerna igår.. skitbra!

   

Av Anna Algotsson - 4 september 2010 20:42

Åh myskväll.. GOTT

Hoppas på många bra filmer o mycket tända ljus o god mat!

  2 mongon      puss på mej GOS     

Vi hämtade cindy o hon pissade i sin bus så hon fick bada, fy va ful haha

Av Anna Algotsson - 4 september 2010 17:49

Åh jag var ganska trött hela dagen måste jag erkänna!

det var sådär att åka bilden ner till göteborg men allt gick prima sen

ja o hanna gick en promenix o kollade efter en restaurant o de blev thai...

     

Maten smakade precis som den såg ut, udda o nu har jag ont i magen..

har du det med hanna? uscha va de luktade lök deras mat haha

det var skojj att bada o gick rätt okej faktiskt!

ja kom hem på bra humör men ja hatar när ngn ska retas med mig!  

Av Anna Algotsson - 4 september 2010 09:58

va, är det helg?

Sånt märker inte jag, får sova till 8 max iallafall!

2 brötnosar som bor här hemma!

Tycker det e lite tråkigt att behöva gå upp så tidigt när man inte börjar förrän 11..

Jag o Hanna ska ner till göteborg o äta, bada o ta en promenad sen hem..

det e ganska mysit faktiskt men hade hellre sovit!

  Hon har iallafall lätt att somna om haha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards